בניית אפליקציה בגבעת שמואל

יצירת אפליקציות לעסקים בגבעת שמואל וכל מה שצריך לדעת

הכנת אפליקציות למקום עבודה מכל סוג בעיר גבעת שמואל

הכנת יישומים לתאגידים קטנים וגדולים: עולם הצרכנות וההרגלים הנלוויים לכך כלל לא ייחודיים לזמן הזה, ועם זאת, פריצת הרשת אשר עשתה את חלקה הענק בהפיכת העולם לכפר גלובלי ענק, ותרומתה להתפתחות טכנולוגית, בהחלט פתחה את תרבות הצריכה אל גדלים מכובדים מאוד. בני אדם רבים יותר ויותר מכל העולם מזמינים עוד ועוד מוצרים ומידע על-פי הצרכים שלהם, השאיפות וההעדפות האינדבידואליות. בצורה זו, עולם הסחר מגיב, והתגובה שלו בחיים לא באה באיחור – ומהר מאוד הגענו למצב בו נותני שירות הגיעו למסקנה שנכון להכין יישומון לעסקיהם. בעלי מקומות עבודה קולטים אט-אט את הרווח שביצירת אפליקציה על-מנת להקל על חיי הלקוח הקיים ו/או הפוטנציאלי. אבל, זה באמת דבר חכם?

בדף זה נפתח את השאלה שכולם שואלים: מה צריך לעשות על מנת להגיע לבניית יישומון לעסקים ובאיזו דרך יישומון Mobile יש ביכולתו לקדם את התאגיד שלכם? איפשור לקליינטים שקיימים או אלו שעתידים להגיע לנהל מערכת יחסים מול צוות העסק לאט לאט נהייה דבר שהוא חובה. כשהצוות זמין מהנייד של המשתמש / לקוח וכאשר ההתקשרות מתבצעת בצורת הודעות SMS והתראות בצורת טיפים או איחולים בכל זמן מסוים, נוצרת תחושת אמון ומן ההיגיון שהוא יזהר בזרקור חיובי לעומת המתחריו.
אם לקליינט יש את האופציה הפשוטה לבוא באינטראקציה, לפיכך יהיה גדול יותר סטטוס התנועה הכספית של העסק. יישומי אייפון ואנדרואיד לעסק מסוגלים להגדיל את נפחן וגודלן של השילומים על ידי כך שלבצע קנייה נהיה כזה נוח, למנף את קביעות השיח עם המשתמש ולתרום בכך לצמיחה של קירבה, באותה הזדמנות רצוי אף לתת מענה לקונה שישתמש היטב בתכונות ובאופציות של ה אופציות שבית העסק נותן דרך הצגת אינפורמציה עניינית בצגו של מכשיר האנדרואיד או האייפון.

בקצרה, בית-עסק עם אפליקציה שימושית ותקינה זה מצוין, אך זה עניין שולי. חכם יהיה לבחון את כל מטרות העסק יד ביד עם המפתח של היישומון בשביל שבוודאות נדע שהיישומון יותאים לצרכיו ורצונותיו של הלקוח (ושל בעל העסק) ותספק יתרון משמועתי על פני המתחרה.

על אילו דגשים נכון לשים לב בייצור יישום?

מטרת העל היא התמקדות על לפתור נקודת חולשה או קושי של הלקוח שקשורה לעסק. יישומים שיכולים למצוא פתרון לאישיו כגון להקל על הלקוח לסיים את העניינים שלו תוך דקות ספורות, לעשות שימוש יעיל ונכון בשירות המוצע, לצמצם בזבוז תכונות המוצר ולהעניק לחברה Image (תמונה) רצינית ועניינית לעיני משתמשים שכבר אצלכם או אלה שעדיין לא, ע"י שירות לקוחות מסור, כל השיטות הללו הוכיחו את עצמן לאחרונה כהשקעה מוצלחת לאחר תקופה לא ארוכה. החברה או התאגיד אמורים להצביע על מה בדיוק צריך היישומון להציא לפועל, זאת על-פי הניסיון והמקצוענות, שכל חברה יודעת לפי התעסקותה בתחום שלה. כדי להרוויח מכל הסיפור בשיטה הכי מתאימה, חכם יהיה לעשות מאמץ בהשגת מפתח בעל ניסיון מוכח שמסוגל להקשיב היטב ולהבין את אשר רוצה (וצריך!) בעל עסק. צוות החברה שעניינה להקים את האפליקציה צריכים לשאול אותך כיצד הינכם מבצעים את הפעולות העסקיות שלכם כעת, בלי יישומון פעיל. צוות החברה שעתיד לפתח עבורכם את האפליקציה צריכים לשאול את העסק שאלות על צרכיו אלו לא רק יעזרו להם להתאים לכם אפליקציה נהדרת, אלא גם יאפשרו לכם להבחין אם החבר'ה האלה קולטים את הקטע בנושאים החשובים לכם ביותר כשזה מגיע למטרות העסק או החברה. אם זה אופציונלי, נכון לשאול את הצוות אם ביכולתם להציג בפניכם רפליקה מסוימת של היישומון ואיך הוא עתיד להיראות.

כיצד יכול בעל ארגון להירגע: שהאפליקציה שלו לא ייעלם בתוך ים היישומים שקיימים עכשיו?

חוק השיטה הנכונה להיות סמוכים ובטוחים שהיישומון ששילמנו עליו לא יטבע בכמות העצומה של היישומים שמשווקים בכל עת היא להיות בטוחים שהוא מספק יתרון רציני כלשהו למי שבחר להוריד אותו ולא לשימוש חד-פעמי כמובן, אלא בצורה שוטפת ואף באופן יומיומי. יצא והלקוח רואה באפליקציה דבר שמקל לו על החיים, הסירו דאגה מלבכם – הוא ישוב להסתייע בו.

מה המחירון עבור לבנות יישומון לאנדרואיד ולאייפון עבור חברה קטנה באיזור גבעת שמואל?

מענה בעייתי לקושייה שלא פשוט לענות עליה. התמחורים בתנועה מתמדת ואחד המשתנים רבי המשקל הוא מורכבות הפיתוח, ובמה עוסק בדיוק היישומון. פיתוח אפליקציה פשוטה יחסית אצל עסקים רציניים עולה בדרך כלל בסביבות 10 אלף ₪ עד 17 אלף ₪. יישומונים לא פשוטים כל-כך לעומת זאת עתידים לעלות יותר מזומנים. מפתחים בארגון שיש לו ניסיון , לא אמורה להיות לו בעיה להחזיר לכם תשובה עם הצעה לתשלום אחרי פגישה של שעה-שעתיים. עלות פיתוח אפליקציה לחברתכם אמור להיות הוגן מול העובדה ששהוא כן מספק מענה עבור אתגר מהותי העסק.

האם פיתוח עבור סוגים רבים של מכשירים זה למעשה אומר לשלם יותר?

לא נאריך במילים: אכן, בדר"כ. אם הכרחי לכם שמה שאתם מקבלים יעבוד במערכות הפעלה מגוונות, כמו אנדרואיד, איי.או.אס (מערכת ההפעלה של אייפון) וכו', לא נגזים אם נאמר שהדבר החכם לעשות יהיה לפתח אפליקציית WEB ולא אפליקצייה מסוג Native. השיטה הנ"ל היא המפתח איתו היישומון יתפקד במחשב האישי, בסמארטפון וכו'; זאת אם הפיתוח והעיצוב של היישומון נעשה היטב, כאמור. לחצו כאן כדי לקבל מידע בנושא השוני בין הפלטפורמות השונות בדפים אלה:

מה בדיוק הרווח הסופי, פלוס מינוס, על ההשקעה יישומון בהזמנה אישית עבור חברה קטנה?

הדברים תלויים במה עושה היישומון ועד כמה מורכבת הפונקציה הזאת. אם מחירי הפיתוח כולם חוזרת לבעלים שלה בשנה הראשונה, זה משהו שאתם רוצים להשקיע בו. זה גם די קל לעשות חישוב את היישומון, אם הוא מוריד את משך הזמן הנצרך לגלוש ולבצע רכישות ב-15%, ולחלופין למזער בזבוז שירות המוצע בעשרה אחוזים וזו רק ההתחלה. בסקירת הרווחיות, יש להתייחס בכובד ראש אל המספרים שמשפיעים על מה שהחברה מוציאה באופן שוטף, בכל היבט, שאמור היישומון בגבעת שמואל להפחית.

כאשר היישומון עומד, באיזו צורה הכרחי לבעל עסק קטן להוציא אותה לאוויר העולם ולמשתמשים עתיידים ונוכחיים?

אם אתם צריכים את השיטה הכי שימושית לשווק אפליקציה היא על-ידי עמוד ברשת. במצב בו פיתחנו יישומון Native, אותה ניתן להשיג בארכיון היישומים אשר ייעודי למערכת ההפעלה (גוגל פליי למשל), חובה לשים תחת זכוכית מגדלת פה ושם את החיפושים הנפוצים ביותר במנועי החיפוש והמילים השימושיות ביותר שם בטרם היישומון יושק לחנות. גם כן, ישנה האופציה לספר לאנשים על היישומון החדש תוך שימוש ברשימת תפוצה, או בעזרה של מוקד השיווק שלכם בחברה. תוך מחשבה על הסגנון של היישומון חובה לחשב את היתרונות שיהיו בבימוי והכנה של סרטונים שיווקיים ולהעבירם אל כל פלטפורמה רלוונטית: פייסבוק, יוטיוב, ואפילו הטמעה באתר החברה.

מתי הכרחי בקירוב בגבעת שמואל והסביבה לבצע רענון וחידוש של היישומון שרכשו?

בדומה לדברים לעיל, נוכל לספק תשובה ישירה רק אחרי שנדע את תכליתו של היישומון הזה. במצב בו היישומון סובב מידע, יהיה צורך בעדכונים שוטפים, כי אם לא כך, אין טעם לעבוד קשה בשביל פיתוח יישומון כזה. מינים שונים של יישומים חכם יהיה לבצע רענון וחידוש בערך כל 12 חודשים. זאת בשביל להיות בסנכרון מושלם עם השינויים בתוך מערכות ההפעלה של המכשירים כגון iPhone וגלקסי,

אז יישומון למעשה מתאימה לחברות, לא משנה מה?

במידה והארגון לא מצליח להתמקד על בעיות בחברה שפיתוח היישומון אמור לעזור ולטפל בו / בהם, חכם יהיהלחכות קצת עם פיתוח יישומון. עם זאת, דיבור עם חברת פיתוח אפליקציות זו אחת הדרכים לקלוט פתאום בעיות במוצר שלא ראינו קודם.

עניינים אשר ראוי לבעלי עסקים להקדיש להם מחשבה כשחושבים על השקה אישית של יישומון

בעידן הטכנולוגי של היום יש פתרונות באינטרנט ואיתן נוכל לשפר באופן כבד-משקל תכונות שקיימים בחברה. הזמנות היא דוגמא מעניינת: לחברות קטנות של הפצה קיימת אופציה של להזמין בתוך האתר שלהם שבדרך-כלל פשוט בלתי אפשריות לביצוע בנייד עם דפדפן ברירת-המחדל שלו. זו דוגמה למתי נקבל עזרה מההיישומון לסמארטפון – שדרוג האופציה לקנות יש ביכולתו להיות מה שיגרום לפער הגדול אצל חברות. דרך-אגב, זה בדיוק למה יש כמות אדירה של קונים ב-Amazon. אתר "אמאזון" שינה את ה"דו-שיח" של הצרכנים איתו לדבר מובן ופשוט ממש. ל-"Amazon" זה מתאים? אז זה מתאים גם לחברה קטנה. השקה אישית של יישומים לתאגידים בגבעת שמואל – ליעוץ מקצועי, שיחה חינם והצעה גמישה, דברו איתנו עכשיו.