בניית אפליקציה בבת ים

יצירת אפליקציות לארגונים בעיר בת ים וכל המידע ההכרחי

פיתוח אפליקציה לחברות לכלל המטרות האפשריות בעיר בת ים

הכנת אפליקציה לבתי עסק לכלל המטרות האפשריות: הצרכנות המאסיבית אינה ייחודית לזמננו, אך המרשתת שנכנסה לחיינו לא מזמן שנתנה את הפוש הגדול ביותר בהפיכת העולם לכפר גלובלי ענק, ונתנה את חלקה באת בני האדם לרמת החיים המתקדמת שלהם כיום. חד משמעית מתחה את תרבות הצריכה לגדלים מטורפים. עוד ועוד בני אדם מכל יבשת משיגים עוד ועוד חפצים וידע לפי רצונותיהם, השאיפות וההעדפות האישיות. ודאי שתגובת השוק אף פעם לא מתעכבת מלהגיע – התופעה גודלת עוד ועוד – בעלי עסקים הגיעו למסקנה שנכון לבנות אפליקציות למסעדות, חדרי בריחה, חברות וכו' שבבעלותם. בעלי עסקים קולטים אט-אט את ההצלחה הפוטנציאלית שבפיתוח אפליקציה בשביל לעשות חיים קלים לקליינט המצוי (או זה שיגיע בעתיד). אולם, האם למרות האמור לעיל, מדובר במעשה חכם?

בדברים שלפניכם נדבר על שאלת השאלות: מה נחוץ על מנת להגיע להזמנת יישומון לעסקים ואיך אפליקציית מובייל מסוגל לסייע להצלחת השירות שאתם מציעים? הנגשה ללקוחות קיימים ופוטנציאלים לבצע דיאלוג מתקדם מול מפתחי המוצר ברבות השנים האחרונות הופך לנושא מאסט. כשהעסק זמין מהנייד של צורך המוצר וכאשר התקשורת נעשית בשיטה של התראות ס.מ.ס ונוטיפיקציות באופן קבוע, צומחת תקשורת קבועה ומאיר על עצמו אור ייחודי , זה כמובן בניגוד למתחריו.
אם למשתמש נגיש לתקשר, באותה צורה יהיה נרחב יותר דו"ח ההכנסות והתנועות של העסק. יישומי אייפון ואנדרואיד לעסק בהחלט יכולים להגדיל את גודל ותכיפות התשלומים בכך שביצוע ההזמנה הפך לכה זמין, לחזק את תדירות המגע עם הלקוח ולבנות אמון, באותו מעמד תוכלו להעניק סיוע למשתמש שיבצע שימוש נכון וכדאי יותר ב פיצ'רים שקיימים בשירות המוצע בצורה של הבאת טקסט (או תמונות) ענייני במסכו של מכשיר האנדרואיד או האייפון.

בקצרה, אפליקציה לעסק בלבד אבל מדובר בעניין שולי. אל תוותרו לעולם על לסקור בדיוק את מה שהעסק מעוניין להשיג בטווח זמן נתון בסיועו של מפתח האפליקציות על-מנת להבטיח שהאפליקציה יותאם היטב ללקוח ויעניק לעסק את היתרונות שהוא צריך כדי להתעלות על המתחרים.

מהם המוקדים שאליהם חובה לשים לב בייצור יישומים?

חלק הארי של הפיתוח הוא התפקסות על לפתור תקלה שקיים במוצר. יישומים שמסוגלים לפתור עניין , למשל להעניק אופציה לקונה לבצע דברים רבים יותר בדקות מעטות יותר, להשתמש בצורה אפקטיבית יותר במשאבים, להכווין לשימוש נבון במשאבים ולשקף תמונה רצינית וחזקה עבור צרכנים קיימים ופוטנציאליים כמובן יד ביד עם שירות לקוחות טוב יותר כל השיטות הללו הוכיחו את עצמן לאחרונה כמאוד משתלמות בהיבט ארוך טווח. מטרת החברה או התאגיד לשאול את עצמם מה הן אותן פונקציות שעל האפליקציה לבצע, בהתבסס על הידע המקצועי וכל עסק ,בתקווה, יודע מה הם הצרכים של הלקוחות בסקטור המדובר. כדי שהתוצר שלנו יהיה, עבורנו, האפליקציה הכי נכונה, הכרחי לתור אחר בונה אפליקציות עם הוכחות להצלחותיו שמסוגל להקשיב היטב ולהבין בדיוק את מה שרוצה (וצריך!) בעל החברה. צוות החברה שעתידה לפתח את האפליקציה אמורה לחקור' אתכם כיצד הינכם משיקים את השירות או המוצר כעת, ללא אפליקציה. צוותה של החברה שעתידה לפתח את היישומון אמורים להציג לחברה שאלות על הצרכים האמיתיים שלה, השאלות ידגימו בפניכם את הרמה בה הם מבינים (אם בכלל) את הסוגייות והמטרות של הארגון. אם זו אופציה, חשוב מאוד לשאול את המתכנתים אם הם יכולים להביא לכם לראות מבנה ראשוני של האופן בו היישומון אמור להיראות.

באיזה אופן מובטח למזמין שהיישומון עבורו שילם ממיטב כספו לא תאבד בתוך הכמות האדירה של היישומים שנמצאים כעת?

חוק מספר 1 הוא שהיישומון צריך להיות שימושי ומעודכן בשביל הצרכנים. השיטה הנכונה להיות רגועים שהיישומון שלנו לא ייעלם בתוך ים האפליקציות המתחרות היא לבחון האם הוא מספק רווחה מהותית לקונה ולא בצורה חד פעמית, אלא באופן לכל הפחות שבועי, וזה גם המינימום שבמינימום. בסיטואציה בה הלקוח מתייחס ליישומון כאל כלי-עזר שימושי, תהיה בטוח שהוא יחזור וישתמש בה.

מה התעריף עבור לקבל יישומון לאנדרואיד ולאייפון בשביל חברה זעירה באיזור בת ים?

הסבר מסובך לסוגייה מסובכת. התעריפים משתנים והגורם הכי קריטי הוא מה עושה היישומון ועד כמה הנושא מורכב לפיתוח. הכנת יישומון שאינו בעייתי כ"כ ע"י עסקים חזקים בתחום יתומחר פלוס מינוס בין 9,000 שקלים עד 17,000 שקלים אפליקציות אשר אינם פשוטים כ"כ בהשוואה, תעלנה הרבה יותר. עסק עם שנים בתחום , לא אמורה להיות לו בעיה להודיע לכם על עלות מוערכת לאחר מפגש קצר יחסית. תעריף תכנות והשקת היישומון לחברה שלכם צריך להיות הוגן מול העובדה ששהוא כן מספק מענה עבור אתגר רציני בחברה.

שאלה: התאמת היישומון לפלטפורמות מרובות יהווה דרישה לבעלי ארגון לשלם כסף רב ממה שחשבנו?

ברמת העיקרון, התשובה חיובית בדרך כלל. במידה ויש לכם צורך מהותי שמה ששילמתם עבורו יתפקד ביותר מפלטפורמה אחת, כמו אייפון ו-Android, לא תהיה הגזמה להגיד שהבחירה החכמה יותר תהיה להזמין יישומון מסוג רשת (ווב) ולא אפליקצייה מסוג Native. השיטה הנ"ל היא הדרך הפשוטה ביותר כדי שהיישומון יתפקד במחשב האישי, בסמארטפון וכו'; רק במקרה שהבנייה והעיצוב של היישומון נעשה דרך חברה רצינית, מן הסתם. אפשר למצוא אינפורמציה בנוגע לשוני שקיים במערכות המגוונות בקישורים אלה:

כמה סה"כ הרווח נטו, בערך בהזמנת יישומון רגיל בשביל חברה זעירה?

זה מאוד תלוי במה עושה היישומון ובמורכבותו הכללית. במידה ועלות פיתוח האפליקציה חוזרת לבעלים שלה בשנה הראשונה, זהו צעד חכם ואנחנו ממליצים עליו בחום. זה גם פשוט מאוד לחשב את היכולות של היישומון, לדוגמה אם הוא ממזער את מספר השניות הנצרכות לבצע פרוצדורה בנניח 15%, וזה יכול להיות גם להקטין בזבזנות של אמצעים בעשרה אחוזים וזו רק ההתחלה. בסקירה על מידת התשואה העתידית, הכרחי לקחת בחשבון את המספרים שמשפיעים על מה שהחברה מוציאה, בצורה הן ישירה והן עקיפה, שהיישומון אמור באיזור בת ים לגמד.

כשהגענו לשלב ההשקה של היישומון, כיצד חכם יהיה לצד המזמין (הבעלים של החברה) לדחוף' אותה לצרכנים נוכחיים ועתידיים?

השיטה הכי טובה להשקת יישומון זה דרך דף ברשת. אם בנינו יישומון Native, אותו ביכולתכם להוריד אך ורק מחנות האפליקציות הבלעדי (גוגל פליי למשל), יש לברר בטעימה קלה את המילים הרלוונטיות במנועי חיפוש בטרם נשיק את היישומון לחנות. כמו כן, אפשר לעשות קידום ליישומון דרך רשימת דיוור, או להסתייע בהמחלקה לפרסום שלכם. בהתחשב באופי האפליקציה, מומלץ להכניס את האופציה של הכנת סרטונים שיווקיים ולהעלות אותו אתרכם, בפייסבוק, ביוטיוב או בכל מקום אפשרי.

מתי כדאי לבעלי עסקים בעיר בת ים לרענן את היישומון שהזמינו?

אף פה, התשובה טמונה בייעודו של היישומון הזה. בסיטואציה בה היישומון סובב מידע, נאלץ לעדכן אותו באופן קבוע, אם זה לא יקרה, אין צורך לעבוד קשה בשביל בניית יישומון כזה. יישומים מסוג אחר מומלץ לבצע עדכון כל תקופה של 12 חודשים לערך. זאת בשביל להיות בסנכרון מושלם עם העדכונים של הפלטפורמות השונות , לדוגמה iOS ואנדרואיד,

האם אפליקציה טוב לחברות, לא משנה מה?

בסיטואציה בה החברה לא נוחלת הצלחה בניסיון להצביע על אתגר בשירות שהיישומון מטרתו לטפל בו / בהם, מומלץלוותר לגמרי על יישומון. ואף על-פי כן, התייעצות עם צוות פיתוח, זו אחת הדרכים למצוא אתגר בחברה שלא ראינו בעבר.

נקודות נוספות שיש לבעלי עסקים להרהר בהם כאשר צועדים לקראת עיצוב, פיתוח והשקה של יישומון

חשוב להבין שקיימות פונקציות ברשת שמסוגלות לגרום שיפור בצורה מהותית הרגלי עבודה שליליים שהחברה לוקה בהם. הזמנות היא דוגמא מעניינת: לחברות הפצה מזעריות יש אופציה בדר"כ של להזמין באתר האינטרנט שלהם שהמון פעמים אינן פעולות כלל ועיקר בדפדפן של הנייד. למעשה פה ניעזר בהיישומון לנייד – הנגשת היכולת להזמין זה בדיוק מה שייצור את הפער בינכם (והחברה שלכם) ולבין המתחרים שלכם. ד"א זה ההסבר להזמנות רבות באמזון – האתר הפופולרי הפך את ההתקשרות של הגולשים איתו לדבר קל ופשוט נורא. לאתר "אמאזון" זה מתאים? אז זה מתאים גם לכם. בניית יישומון ליזמים בבת ים – לקבלת ייעוץ, קביעת מפגש והצעות אטרקטיביות, דברו איתנו עכשיו.