בניית אפליקציה בבני ברק

הכנת יישומים למקום עבודה בבני ברק , כל הידע ההכרחי

פיתוח יישומים למקום עבודה לכל מטרה ועניין באיזור בני ברק

הכנת אפליקציות לבתי עסק מכל סוג: תרבויות השפע והקנייה אינה ייחודית למאה העשרים ואחת, אבל רשת האינטרנט אשר דחפה, אולי יותר מכל, את תהליך הגלובליזציה והניעה את בני האדם לרמת החיים המתקדמת שלהם כיום. בלי ספק הגדילה את עולם הצרכנות להיבטים מכובדים מאוד. בני אדם רבים יותר ויותר מכל הגלובוס רוכשים עוד ועוד קניות ועזרה ע"פ גחמותיהם, שאיפותיהם והעדפותיהם האישיות. בצורה זו, עולם הסחר מגיב, והתגובה שלו בשום פנים ואופן לא תאחר להגיע – התופעה טופחת בכל יום יותר – בעלי עסקים מסכימים שצריך להכין יישומון לבתי העסק שבבעלותם. מנכ"לים הגיעו למסקנות שלהם וקולטים תועלת שבהכנת יישומים במטרה לעשות חיים קלים לקליינט המצוי (או זה שיגיע בעתיד). אולם, זה באמת דבר שמומלץ לנו לעשות?

בפסקאות הבאות ננתח את שאלת השאלות: מה נדרש להזמנת יישומים לעסקים ואיך בדיוק יישומון באנדרואיד או באייפון יש בו לקדם את הארגון שלך? נתינת אופציה לצרכנים הקיימים או אלו העתידיים, לבצע דיאלוג מתקדם מול מפתחי המוצר לאט לאט נהייה דבר שהוא מנדטורי. כשהצוות זמין מהנייד של הלקוח וכשהוא בא במגע עמו דרך התראות ס.מ.ס ונוטיפיקציות באופן קבוע, מתהווה אמינות והוא יואר עם אור ייחודי בהשוואה למתחרים.
קורולציה ישירה וברורה: אם לצרכן נגיש לבוא באינטראקציה, כך יהיה פעיל יותר סטטוס התנועה הכספית של העסק. אפליקציות בהחלט יכולים להעלות את גודלן ונפחן של הקניות בגלל שלבצע קנייה נהיה כזה קל, לחזק את קביעות ההתקשרות עם המשתמש ולהצמיח מערכת יחסים, אפשר גם על הדרך לתת מענה למשתמש שישתמש בצורה הטובה ביותר ב אופציות שהעסק מציע על-ידי הנגשת מעין 'כרוז' דיגיטלי על-גבי הסמארטפון.

בפשטות, להשיג יישומון תקין למוצר או לחברה שלכם זה בהחלט פלוס, אבל מדובר בעניין שולי. הצעתנו היא לאבחן בדיוק את מה שהעסק מעוניין להשיג בטווח זמן נתון בעזרתו של מתכנת היישומים בשביל להבטיח שהאפליקציה תתחבר עם המשתמש ויעניק לעסק את היתרונות שהוא צריך כדי להתעלות על המתחרים.

למה כדאי להתייחס בתכנות יישומון?

מטרת העל היא לשים דגש על פתרון בעיה שישנו בשירות. יישומים שמסוגלים לפתור עניין כגון להעניק אפשרות לקונה לגמור את ענייניו בזמן המועט ביותר, נכונות ויעילות שימוש במוצר עצמו, לצמצם בזבוז משאבים ולתת לעסק אימג' חזקה ואמינה עבור צרכנים קיימים ופוטנציאליים דרך מענה לצורכי הלקוח באופן מהיר, כל השיטות הללו הוכיחו את עצמן לאחרונה כהשקעה נבונה בהיבט ארוך טווח. החברה או התאגיד אמורים לשאול את עצמם מה הן אותן פונקציות שעל היישומון לעשות, בהתבסס על הדרישה המקצועית, שכל חברה יודעת לפי התעסקותה בתחום שלה. כדי שנוכל להשיג את המטרות על הדרך הכי שימושית, כדאי למצוא מתכנת אפליקציות עם הוכחות של הצלחותיו בשטח, שמסוגל להקשיב היטב ולהבין את אשר רוצה (וצריך!) בעל עסק. צוות החברה שעתיד לפתח עבורכם את היישומון מוכרחים לשאול אותך כיצד אתה מבצע דברים בעת הזו. המפתחים חייבים לחקור' את החברה בנוגע לאופן בו הביזנס שלה פועל, והקושייות האלה גם יכולות לתת לכם מושגים לגבי עד כמה אותם מפתחים מבינים בעניינים הרציניים ביותר שיש בחברה או בעסק. אם זה אופציונלי, חובה לבקש מצוות המפתחים להציג בפניכם גרסה ראשונית של היישומון ואיך הוא עתיד להיראות.

מהי השיטה בה יכול בעל חברה להיות רגוע שאותו יישומון שקנה במיטב כספו לא ייעלם בתוך הכמות האדירה של היישומים שמפורסמים חדשים לבקרים?

הדבר הכי קריטי להבין הוא שעל האפליקציה להיות מעודכן ושימושי עבור הציבור. הגישה הראויה להיות בטוחים שהיישומון ששילמנו עליו לא יטבע בכמות העצומה של היישומים שיוצאים כל הזמן היא לבדוק האם הוא מביא יתרון משמעותי לאלו שהתקינו אותו ובאופן קבוע. במצב בו הקונה חש שזה יישומון שהוא ככלי אהוב עליו, אין שאלה – הוא ישוב לתוכו, ישתמש ועל-ידי כך יגיעו גם הרכישות.

מה התעריף עבור לקבל אפליקציה בשביל חברה קטנה באיזור בני ברק?

תשובה מורכבת לקושייה מסובכת. התעריפים עבור פיתוחי אפליקציה כל הזמן בתנועה ומה שכנראה הכי משפיע על העלויות זה במה היישומון עוסק. תכנות והשקת יישומון פשוטה יחסית ע"י עסק רציני יעלה פחות או יותר סביב 10 אלף ₪ עד 18 אלף ₪. יישומונים אשר אינם פשוטים כ"כ יחסית, יהיו בעלי תעריף גבוה וזה יעלה לכם מספרים גבוהים יותר. מפתחים בתאגיד עם ותק , לא אמורה להיות לו בעיה להודיע לכם על עלות מוערכת בסיומו של מפגש באורך של בערך שעה וחצי. מחיר פיתוח אפליקציה לעסק להיות הוגן מול העובדה ששהוא כן מוצא מענה בשביל אתגר רציני העסק.

האם פיתוח עבור מערכות הפעלה מגוונות זה בעצם אומר לשלם סכומים גבוהים יותר?

בפשטות: כן, רוב הזמן. במקרה שהכרחי לכם שמה שאתם מקבלים יעבוד בהרבה מערכות, כגון iOS ואנדרואיד, ייתכן מאוד שמה שעליכם לעשות זה לבקש שיפתחו עבורכם יישומון ווב (רשת) ולא לבקש לפתח עבורכם אפליקציית נייטיב (Native). השיטה הנ"ל היא המפתח איתו היישומון יעבוד בכמות נרחבת של מכשירים: מחשב אישי, סמארטפון והרשימה עוד ארוכה; זה במידה והבנייה והעיצוב של היישומון נעשה כראוי כמובן. אתם יכולים למצוא ידע בנוגע לשוני שקיים במכשירים השונים בקישורים אלה:

מה בדיוק הרווח, פחות או יותר, ברכישה של יישומים עבור ארגון זעיר?

לא פשוט לתת מענה לשאלה כזו בצורה חד משמעית, הדברים תלויים בעד כמה מורכבת הפעילות של האפליקציה. במצב בו עלות פיתוח האפליקציה שבים אל המשקיע בשנה הראשונה, זה משהו שאתם רוצים להשקיע בו. גם זו אינה בעיה לבדוק את היישומון, אם הוא ממזער את הזמן הדרוש לבצע פרוצדורה בנניח 15%, ואף למזער שימוש מיותר בהמוצר עצמו בעשרה אחוז כהדגמה. בחישוב צורך בהזמנה, ראוי לבדוק גם את כל מה שמהווה את תשלומים מצד החברה, בכל צורה שלא תהיה, שעתיד היישומון בבני ברק לגמד.

אנחנו בשלב ההשקה של היישומון, כיצד חכם יהיה לבעלים של החברה לתת לה קידום לצרכנים עתיידים ונוכחיים?

הגישה הכי ראויה להשקת יישומון זה ע"י עמוד ברשת. אם בנינו יישומון מסוג נייטיב, אותו ביכולתכם לבצע הורדה אל המכשיר הסלולרי אך ורק מחנות האפליקציות אשר בלעדי למערכת ההפעלה (אפ סטור, לדוגמה), יש לבדוק פה ושם את הביטויים השימושיים ביותר במנועי החיפוש בטרם זמן ההשקה של היישומון לחנות. גם כן, תוכלו להודיע על השקתו של היישומון ע"י הפצה בדוא"ל, ולחלופין בעזרתם של מוקד התפוצה והפרסום בחברה. בהתחשב באופי האפליקציה, מומלץ לשקול עריכת סרטון וידאו שיווקי ולהעבירם אל יוטיוב, באתר החברה, בדף הפייסבוק וכו'.

מתי הכרחי בערך בבני ברק והסביבה לרענן את היישומון שהזמינו?

בהתאם להסברים הקודמים, תשובה נורמלית וקצרה נוכל לתת רק אם נבין את מטרת היישומון שאתם רוצים. במקרה והיישומון בנוי רובו סביב מידע, נצטרך לעדכן אותו באופן שוטף, כי אם לא כך, אין טעם לעבוד קשה בשביל בנייה של יישומון כזה. יישומים מסוג אחר יש לבצע עדכון כל 12 חודשים בהערכה גסה. זאת בשביל להתעדכן ולהיטמע היטב בעדכוני הטלפונים, מערכות ההפעלה והחומרה שלהם, , לדוגמה iOS ואנדרואיד,

האם אפליקציה מומלץ לכל בית עסק?

במצב בו התאגיד לא מצליח לשים אצבע על בעיות בחברה שפיתוח היישומון אמור לעזור ולטפל בו / בהם, חובהלהניח כרגע לרעיון של יישומון. אבל שיח כן אצל מפתחים של יישומים, תסייע לעסק בזיהוי פוטנציאל שאולי לא נתגלתה מולו.

נושאים אשר נכון יהיה למנהל הנבון להגות בהם לפני ההוצאה לפועל של לפתח יישומון

חשוב להבין שקיימות פונקציות ברשת שביכולתן לגרום לשיפור בצורה רבה הרגלים שיש לעסק. למשל להזמין. לחברות הפצה קטנות ישנן אופציות של להזמין בדף הרשת שבניהולם שיותר מדי פעמים לא עובדות בכלל בנייד עם דפדפן ברירת-המחדל שלו. פה למשל יש הכרח ביישומון – העלאה ברמה של האופציה לבצע רכישה יש ביכולתו להיות מה שיגרום לפער הגדול בין ארגונים. זה, בין היתר, ההסבר לכמות אדירה של קונים ב-Amazon. אתר האינטרנט Amazon הפך את השיח של המשתמש איתו לדבר מובן ופשוט ממש. זה עושה את העבודה ל-"Amazon"? אז זה מודל שמתאים לתאגידים קטנים. עיצוב, פיתוח והשקה של יישומון לבעלי חברות בבני ברק – להתייעצות עם מקצוענים, מפגש והצעה גמישה, שלחו לנו e-mail עכשיו.