בניית אפליקציה בבית שמש

בניית אפליקציות לחברות בבית שמש וכל מה שאתם אמורים לדעת

יצירת אפליקציות לארגונים בכל גודל בבית שמש

יצירת יישומים לבתי עסק קטנים וגדולים: הרגלי / התנהגות הציבור בנושאי הקנייה והשפע אינה ייחודית לתקפותנו, אך פריצת המרשתת אשר דחפה, אולי יותר מכל, את הפיכת העולם לכפר גלובלי ענק, ותרומתה לאת האנושות לרמה הטכנולוגית שאנחנו מכירים. בלי צל של ספק הגדילה את תרבות הצריכה אל היבטים מדהימים. בני אדם רבים יותר ויותר מכל יבשת צורכים יותר ויותר מוצרים וידע ע"פ דרישותיהם, וכל הפריטים שהם בדיוק צריכים במחירים הכי נוחים ברמות הכי אישיות. ודאי שהשוק מגיב, והתגובה שלו לעולם לא מגיעה באיחור – גדלה הכמות של מנהלים מסכימים שצריך ליצור יישומים למסעדות, חדרי בריחה, חברות וכו' שבבעלותם. נותני שירות הגיעו למסקנות שלהם וקולטים הצלחה הפוטנציאלית אשר בפיתוח יישומון במטרה לספק נוחות לצרכנים הקיימים או אלו העתידיים, בתקווה. עם זאת, זה באמת דבר נבון?

במאמר הבא ננתח את מה שכולם רוצים לדעת: מה מתבקש בשביל יצירת אפליקציות לבתי עסק ואיך יישומון לסלולרי יש בו לסייע להצלחת השירות שאתם מציעים? מתן אפשרות לקליינט המצוי (או זה שיגיע בעתיד) יכולת תקשורתית מתקדמת מול הנהלת העסק הופכת למאסט. כאשר הצוות זמין מהנייד של הקונה או המשתמש וכאשר ההתקשרות נעשית באופן של מסרונים וחדשות רלוונטיות באופן די קבוע, הוא בונה תחושה של ביטחון והוא יואר באור ייחודי , זה בניגוד למתחריו.
אם למשתמש קל יותר לבוא באינטראקציה, באותו אופן גם יהיה נרחב יותר סטטוס התנועה הכספית של העסק. יישומים לחברה יש בהם להגדיל את כמות ותכיפות התשלומים על ידי כך שלבצע קנייה הפך לכה זמין, למנף את קביעות התקשורת עם הקליינט ולהצמיח מערכת יחסים, באותה נשימה ניתן להעניק סיוע לקונה שיבצע שימוש נכון וכדאי יותר ב אפשרויות שיש במוצר ע"י הצגת אינפורמציה עניינית על-גבי מכשיר האנדרואיד או האייפון.

בקיצור, להשיג יישומון תקין למוצר או לחברה שלכם זה בהחלט פלוס, אבל מדובר בעניין שולי. חכם יהיה להעמיד תחת זכוכית מגדלת את רצונותיו של בעל החברה יחד עם מפתח האפליקציות בשביל שלא יהיה ספק שהיישומון יתאים ללקוח ותספק יתרון משמועתי על פני המתחרה.

לאיזה נושאים רצוי לתת מחשבה בבניית יישומים?

בראש ובראשונה מה שחשוב זה לשים דגש על לפתור בעיות שיש במוצר. יישומים שמצליחים למצוא פתרון לקושי , לדוגמה לתת אפשרות לקונה לגמור את ענייניו בזמן קצר יותר, להשתמש בצורה אפקטיבית יותר בשירות המוצע, להפחית שימוש מיותר באמצעים ולהעניק לחברה Image (תמונה) רצינית וחזקה עבור צרכנים , הן הנמצאים והן העתידיים, זאת עם טיפול בצורכי המשתמש באופן מסור, כל אלה הוכיחו את עצמן כהשקעה מוצלחת בטווח הרחוק. החברה או התאגיד צריכים להצביע על מה בדיוק צריך לעשות היישומון, זאת על-פי רזי המקצוע, כל עסק בתחום שלו. להשגת התוצאות הטובות ביותר, ראוי לעשות מאמץ בהשגת מתכנת אפליקציות עם הוכחות של הצלחותיו בשטח, שקשוב לצרכיך ורצונותיך. צוות החברה שעניינה להקים את האפליקציה אמורה לחקור' אתכם באיזו צורה אתה מבצע דברים עכשיו. צוות המפתחים של החברה שעניינה להקים את היישומון אמורים להפנות אל החברה קושייות בנוגע לצרכיה, והקושייות האלה גם יכולות לתת לכם מושגים לגבי עד כמה אותם מפתחים מבינים בדברים המהותיים ביותר לחברה או לעסק שלכם. אם זו אופציה, הכרחי לשאול את הצוות אם ביכולתם להציג בפניכם גרסה ראשונית של היישומון ואיך הוא אמור להיראות.

באיזה אופן מובטח לאדם שהיישומון שהוכן לו וששילם עבורו לא יילך לאיבוד בתוך ים היישומים שקיימים עכשיו?

חוק האופן בו הכי כדאי לתת לעצמנו ביטחון כלשהו שהיישומון שלנו לא ייבלע בכמות העצומה של היישומים שמשווקים בכל עת היא להיות בטוחים שהיא מעניקה רווחה מהותית ללקוח על בסיס תמידי. אם הצרכן מייחס ליישומון מעמד של תוצר שימושי ויעיל עבורו, הסירו דאגה מלבכם – הוא ישוב להסתייע בו.

כמה אשלם כדי לפתח יישומון לאנדרואיד ולאייפון בשביל חברה קטנה בעיר בית שמש?

תשובה מורכבת לקושייה שאין לה תשובה חד משמעית. המחירים עבור פיתוחי אפליקציה משתנים והגורם הכי קריטי הוא מורכבות הפיתוח, ובמה עוסק בדיוק היישומון. הכנת יישומון שאינו בעייתי כ"כ אצל עסקים רציניים מחירו יהיה בכיוון של 10 אלף ₪ עד 19 אלף ₪. יישומים לאנדרואיד ולאייפון שהם מורכבות יותר יחסית, יהיו בעלי תעריף גבוה וזה יעלה לכם מספרים רציניים יותר. צוות מפתחי אפליקציות מנוסה , לא אמורה להיות לו בעיה להחזיר לכם תשובה עם מחיר כמעט סופי לאחר מפגש קצר יחסית. תעריף עבור עיצוב, פיתוח והשקה של היישומון לחברתכם אמור להישקל על-ידכם מתוך הבנה (אם יש) ששהיישומון אכן פותר קושי מהותי בחברה.

שאלה: התאמת היישומון לסוגים רבים של מכשירים יתומחר בכסף רב יותר?

בלי ללכת סחור-סחור: אכן, רוב הזמן. במקרה ובהחלט חשוב לכם שהיישומון יתפקד בסוגי מכשירים רבים, כמו אייפון וגלקסי, לא נגזים אם נאמר שהבחירה החכמה יותר תהיה לבקש שיפתחו עבורכם יישומון אינטרנט (Web application) ולא להזמין אחד מסוג נייטיב. שימוש במבנה ווב מאפשרת לאפליקציה לעבוד על גבי מחשבים, ניידים וטאבלטים כאחד, רק בסיטואציה בה הפיתוח והעיצוב של היישומון נעשה ברמה גבוהה, כאמור. הקליקו כדי להשיג מידע נוסף על השוני שקיים במכשירים השונים בדפים אלה:

כמה יוצאת הרווח נטו, בהערכה גסה, אם נשקיע ביישומים בשביל חברה זעירה?

לא נוכל לענות על השאלה באופן חד משמעי, הדברים תלויים במה מטרת היישומון, מה הוא עושה. אם עלויות הפיתוח של היישומון מכוסים בתקופה קצרה יחסית (נניח שנה) מתאריך ההשקה, זה משהו שאתם רוצים להשקיע בו. קל יחסית לבצע חישוב אם האפליקציה מפחיתה את משך הזמן הנצרך לגלוש ולבצע רכישות ב-15%, / לצמק בזבוז המוצר עצמו בעשרה אחוז כהדגמה. בסקירה על מידת הרווחיות, חובה לשים לב אל כל מה שמהווה את מה שהחברה מוציאה, בכל צורה שלהם, שהיישומון עתיד בבית שמש למזער (ע"י החלפת עובדים אנושיים למשל).

כאשר הגענו אל ההשקה של היישומון, באיזו צורה מומלץ לבעלים של החברה להביא אותה אל לקונים נוכחיים ועתידיים?

האופן הכי נכון להוצאת יישומון לשוק זה ע"י דף ברשת. במקרה ואנחנו מתעסקים ביישומי נייטיב, אותו אפשרי להכניס אל הטלפון בקטלוג היישומים הרשמי (גוגל פליי למשל), ראוי לסקור בזעיר אנפין את המילים השימושיות ביותר במנועי החיפוש בטרם פרסום והשקתו של היישומון לחנות. כתוספת, אתם יכולים לעשות קידום ליישומון דרך רשימת דיוור, ובסיועם של המחלקה לקידום ושיווק בחברה שלכם. לפי אופיו של היישומון, נכון יהיה לחשב את היתרונות שיהיו בעריכת סרטון וידאו שיווקי ולהכניס אותם אל כל הפלטפורמות המתאימות לכך

מתי וכמה תדיר רצוי באופן כללי בבית שמש והסביבה לערוך עדכון של היישומון?

בהתאם לדברים שנאמרו לעיל, נוכל לספק תשובה ישירה רק אחרי שנדע את מטרת היישומון שאתם רוצים. במקרה וסיפוק מידע זה מטרתו העיקרית של היישומון, נאלץ לעדכן אותו באופן קבוע, אם זה לא יקרה, אין צורך לעבוד קשה בשביל בניית יישומון כזה. סוגים אחרים של אפליקציה יש לבצע רענון וחידוש כל 12 חודשים פחות או יותר. במטרה שהיישומון יעבוד חלק עם כל העדכונים של הטלפונים הסלולריים, החומרה שלהם ומערכות ההפעלה שלהם, כמו אייפון, אנדרואיד או אפילו אחרות,

שאלה: יישומון הכרחי לכל בית עסק?

יצא והתאגיד לא מצליח להתמקד על קושי בחברה שמטרת היישומון היא לטפל בו / בהם, חובהלוותר על רעיון של יישומון כרגע. ואף על-פי כן, לדבר עם מפתחים של יישומים, זו אחת הדרכים לקלוט פתאום קושי בחברה שלא ראינו קודם.

עניינים אשר חכם יהיה ליזם החכם להגות בהם לפני ההוצאה לפועל של בניית יישומון

בעידן של היום, יש פתרונות באינטרנט שיכולות לשפר בצורה מהותית תכונות שהעסק כבר מאמץ. למשל להזמין. לחברות קטנות של הפצה קיימת אופציה של להזמין אצלם בדף הרשת ששייך להם שבחצי מהפעמים פשוט בלתי אפשריות לביצוע בסמארטפון. זו דוגמה למתי יש צורך בהיישומון שפותח במיוחד עבור זה – הנגשת היכולת לבצע רכישה ייתכן שזה יהיה הגורם המהותי ביותר לפער בין תאגידים. ד"א זה למה יש הזמנות רבות באמזון – אתר "אמאזון" שינה את ה'דיבור' של הקונים איתו לדבר קל ופשוט נורא. ל"אמאזון" זה טוב? אז זה מתאים גם לחברה קטנה. עיצוב, פיתוח והשקה של יישומון לבעלי ארגונים בבית שמש- לקבלת ייעוץ, קביעת ישיבה והצעת מחיר, התקשרו אלינו עכשיו.