בניית אפליקציה בבאר שבע

הכנת אפליקציות לבתי עסק בעיר באר שבע וכל השאלות הנפוצות

הכנת אפליקציה לעסקים בכל גודל בבאר שבע

הכנת אפליקציה לחברות מכל גודל: עולם הצרכנות וההרגלים הנלוויים לכך כלל לא ייחודיים למאה ה-21, אמנם פריצת המרשתת שעזרה לכל הפיכת עולמנו לכפר הגלובלי שהוא היום, והניעה את הטכנולוגיה אל המצב שאנחנו מכירים אותה בה כיום, בלי ספק פתחה את הצרכנות המאסיבית להיבטים רחבי ידיים. עוד ועוד בני אדם בגלובוס משיגים עוד ועוד קניות ושירותים ע"פ דרישותיהם, וכל הפריטים שהם בדיוק צריכים במחירים הכי נוחים ברמות הכי אישיות. על ידי כך, עולם הסחר מגיב, והתגובה שלו בשום פנים ואופן לא תאחר להגיע – ומהר מאוד הגענו למצב בו בעלי עסקים מסכימים שראוי להזמין יישומון לעסקים שבבעלותם. מנהלים מתחילים להבין את הטוב אשר בהכנת יישומים במטרה לספק נוחות לצרכנים הקיימים או אלו העתידיים, בתקווה. עם זאת, האם הצעד הזה חכם?

בפסקאות הבאות נדון בשאלת השאלות: מה צריך בשביל בניית אפליקציה לעסק וכיצד יישומון לטלפון יש ביכולתו למנף את הארגון שלך? מתן אפשרות למשתמש (לקוח) שנמצא או שיגיע בעתיד התקשרות יישומית מול הצוות עם הזמן נהייה עניין מאסט. כאשר "המוצר" והצוות קיים ומצוי בנייד של צורך המוצר וכאשר ההתקשרות מתבצעת דרך מסרונים ועדכונים שוטפים, מתפתחת תקשורת קבועה והוא יואר באור הזרקורים, לטובה, מול חברות המתחרות.
אם לקליינט קל יותר להיות במגע, ככה גם יהיה מפותח יותר המחזור העסקי. יישומי אייפון ואנדרואיד לעסק יש בהם להגדיל את נפחן וגודלן של השילומים בגלל שלבצע קנייה נהיה כזה פשוט, להעלות את קביעות השיח עם המשתמש ולתרום בכך לצמיחה של קירבה, באותה הזדמנות רצוי אף לסייע ללקוח להפיק תועלת מירבית מה אופציות שיש במוצר דרך הצגה של מידע רלוונטי ועדכני בצגו של הפלאפון.

בקצרה, יישומון לחברה זה טוב מאוד, אך בטח לא הדבר הכי חשוב. חכם יהיה להעמיד תחת זכוכית מגדלת בדיוק את מה שהעסק מעוניין להשיג בטווח זמן נתון יד ביד עם בונה היישומון ע"מ שנהיה 100% בטוחים שהיישומון יתאים לרצונותיו וצרכיו של הלקוח (וכמובן של בעל העסק), ויעניק לעסק את היתרונות שהוא צריך כדי להתעלות על המתחרים.

מהם המוקדים שאליהם הכרחי להתייחס בתכנות אפליקציות?

חלק הארי של הפיתוח הוא טיפול בצרכיו של הלקוח, כמו לפתור עניין שישנו בחברה. יישומים שיכולים לפתור בעיות , למשל לאפשר למשתמש לעשות יותר פעולות בזמן המועט ביותר, להשתמש בצורה אפקטיבית יותר במוצר עצמו, להפחית שימוש מיותר בתכונות המוצר ולתת לעסק תמונה עניינית ורצינית לעיני צרכנים שנמצאים אצלכם ואלו שעתידים להיות, דרך שירות לקוחות מקצועי, שיטות אלה ודומותיהן הוכיחו עצמן כמאוד משתלמות בהיבט ארוך טווח. החברה או התאגיד צריכים לייצר מתווה של הפעולות שעל היישום להוציא לפועל, בהתבסס על רזי המקצוע, בתחומו. כדי להרוויח מכל הסיפור בשיטה הכי רווחית, חכם יהיה לאתר מתכנת אפליקציות עם הוכחות של הצלחותיו בשטח, שמסוגל להקשיב היטב ולהבין בדיוק את מה שרוצה (וצריך!) בעל החברה. המפתחים חייבים לתשאל אתכם כיצד הינכם עושים עסקים כעת, ללא אפליקציה. צוות החברה שעתיד לפתח עבורכם את היישומון חייבים להקשות קושייות על החברה בנוגע לרצונות שלה אלו לא רק יעזרו להם להתאים לכם אפליקציה נהדרת, אלא גם יאפשרו לכם להבחין אם החבר'ה האלה קולטים את הקטע את הסוגייות והמטרות של הארגון. במידת האפשר, מומלץ לדרוש בנימוס מהמתכנתים להביא לכם לראות דוגמה כלשהי של האופן בו היישומון אמור להיראות.

באיזה אופן יכול בעל חברה להיות סמוך ובטוח שאותו יישומון לא תאבד בתוך ים היישומים שמשווקים בכל עת?

הדבר הקריטי ביותר להבין זה שהיישומון מוכרח להיות שמיש ועדכני עבור הצרכנים. השיטה הראויה להיות סמוכים ובטוחים שהיישומון שלנו לא ייעלם בכמות העצומה של היישומים שמשווקים בכל עת היא לבדוק האם הוא מספק ערך אמיתי לאלו אשר בחרו להוריד אותו ובאופן יומיומי. בסיטואציה בה הקונה מרגיש שהיישומון הזה הוא לא פחות מככלי אהוב עליו, תהיה בטוח שהוא ישוב להסתייע בו.

כמה עולה לקבל יישומון בשביל חברה קטנה באיזור באר שבע?

מענה מסובך לסוגייה שאין לה תשובה חד משמעית. עלויות הפיתוח משתנות והגורם הכי קריטי הוא עד כמה מורכב היישומון ובמה הוא מתעסק. לפתח יישומון לא מורכב כל-כך עם עסק מוכר יעלה פלוס מינוס באיזור – 19,000 ש"ח10000 יישומים שהם לא פשוטים כל-כך יחסית, תעלנה יותר כסף. מפתחים בתאגיד שיש לו ותק יכול רוב הזמן להשיב לכם מחיר כמעט סופי בסיומו של מפגש באורך של בערך שעה וחצי. מחיר עבור עיצוב, פיתוח והשקה של היישומון לארגון שלכם צריך צריך להתקבל אצלכם בהנחה הסיבה שעליה לפתור אתגר המותי בחברה.

שאלה: לבנות אפליקציה בשביל פלטפורמות מרובות יתומחר בעוד כסף?

לא נאריך במילים: כמעט תמיד כן. בסיטואציה בה יש לכם צורך מהותי שהתוצר יתפקד במערכות הפעלה שונות, כמו אייפון וגלקסי, לא תהיה הגזמה להגיד שהמעשה החכם יהיה לבקש יישומון אינטרנט (ווב) ולא לבקש שיכינו לכם נייטיב. השיטה הנ"ל היא הדלת של היישומון יתפקד בכמות אדירה של מערכות, כמו מחשב, טאבלט וסמארטפון מן הסתם; רק במצב בו היישומון עוצב ונבנה היטב, כאמור. אתם יכולים ללמוד הסברים על השוני שקיים אצל מערכות ההפעלה המגוונות והמכשירים השונים במאמרים הבאים:

כמה סך הכל הרווח נטו, בערך בקניית פיתוח יישומון לאייפון או לאנדרואיד בשביל חברה קטנה?

לא פשוט לתת מענה לשאלה כזו בצורה חד משמעית, הדברים תלויים במה בדיוק היישומון עושה. במקרה שמחירי הפיתוח כולם מכוסים באיזור 12 החודשים הראשונים מרגע ההשקה, זה כמעט תמיד רעיון טוב להשקיע בו. גם לא קשה לבדוק אם היישומון מצליח למזער את מס' הדקות הנצרכות לביצוע פעולה ב-20%, או להפחית שימוש לא יעיל בשירות המוצע ב-17% בתור דוגמה, וניתן לקחת את ההיגיון הרווחי הזה לעוד נקודות תורפה ולבחון האם ההשקעה כדאית. כשנחשב את הרווחיות, הכרחי לא לשכוח את המספרים שמייצגים את מה שהחברה מוציאה, בכל צורה שלהם, שהיישומון אמור באיזור באר שבע להוריד.

כשהיישומון כבר עומד, באיזה אופן כדאי לבעל עסק קטן לדחוף' אותה למשתמשים הנוכחיים ואלו העתידיים?

אם אתם רוצים את הדרך הכי הנכונה להשקת יישומים זה ע"י דף ברשת. יצא ופיתחנו יישומון מסוג Native, אותו אפשרי לבצע הורדה אל המכשיר הסלולרי בקטלוג היישומים אשר בלעדי למערכת ההפעלה (Google Play הוא דוגמה קלאסית), חובה לברר קצת את שלל המילים השימושיות במנועי החיפוש עוד בטרם שנשיק את היישומון לחנות. כתוספת, נוכל לעשות קידום ליישומון על-ידי הפצה אצל המנויים שלכם, ולקבל עזרה מהמחלקה לפרסום שלכם. לפי סוגו של היישומון, הכרחי לשקול עריכה וצילומים של סרטונים שיווקיים והעלתם אל YouTube, Facebook וכו'.

מתי וכמה תדיר חובה בהערכה גסה בבאר שבע והסביבה לערוך חידוש של היישומון שרכשו?

אף פה, נוכל לספק תשובה ישירה רק אחרי שנדע את תכליתו של היישומון הזה. בסיטואציה בה היישומון בנוי רובו סביב מידע, נאלץ לעדכן אותו באופן קבוע, אחרת חבל לטרוח בנייה של יישומון כזה. מינים שונים של יישומים רצוי לבצע חידוש כל, פחות או יותר, 12 חודשים. על-מנת שהיישומון יתפקד כראוי למרות כל שינויי הגרסה של המכשירים ומערכות ההפעלה שלהם , לדוגמה אנדרואיד, איי.או.אס (מערכת ההפעלה של אייפון) וכו',

אז יישומון למעשה מומלץ לחברה בכל מצב?

יצא והארגון לא מצליח לזהות אתגר בחברה שמטרת היישומון היא לטפל בו / בהם, נכון יהיהלוותר לגמרי על יישומון. ואף על-פי כן, לשוחח עם מפתחי יישומים, זו אולי אפשרות לשים לב לקושי במוצר שלא ראינו בעבר.

נקודות נוספות שיש למזמין היישומון להרהר בהם כאשר הנושא הוא פיתוח אפליקציות

בעידן הטכנולוגי של היום יש פונקציות באינטרנט ואיתן ניתן לשפר באופן כבד-משקל הרגלים בעיתיים שקיימים בחברה. דוגמה אחת היא הזמנות. לחברות הפצה קטנות יש אופציה בדר"כ של להזמין באתר האינטרנט שבבעלותם שלעיתים קרובות לא עובדות בכלל בנייד. כאן בדיוק נכנסת לתמונה ההיישומון לנייד – להנגיש את היכולת להזמין זה אחד הגורמים המשמעותיים ביותר לפער אצל תאגידים. דרך-אגב, זה בדיוק למה יש כמות אדירה של קונים ב"אמאזון". האתר הפופולרי הפך את ה"דו-שיח" של הצרכן איתו למשהו קל ופשוט במיוחד. זה עושה את העבודה ל-"Amazon"? אז זה מתאים גם לחברה קטנה. עיצוב, פיתוח והשקה של יישומון לחברות בבאר שבע – בואו להתייעץ עם צוות המפתחים שלנו, תיאום פגישה והצעות גמישות, שלחו לנו מייל עכשיו.