בניית אפליקציה באשקלון

יצירת אפליקציות לחברות באשקלון ומה חשוב שתדע

פיתוח אפליקציות למקום עבודה בכל גודל באשקלון והסביבה

יצירת יישומים לבתי עסק מכל גודל: הרגלי הקניות הבלתי פוסקות כלל לא ייחודיים לזמן הזה, ועם זאת, רשת האינטרנט אשר תרמה להפיכת עולמנו לכפר הגלובלי שהוא היום, וקידמה התפתחות טכנולוגית, ללא שום ספק הגדילה את תרבות הצריכה לגדלים עצומים. עוד ועוד בני אדם בגלובוס צורכים יותר ויותר דברים וחומר מכל סוג ע"פ דרישותיהם, שאיפותיהם והעדפותיהם האינדבידואליות. בצורה זו, התגובה של עולם הסחר לעולם לא באה באיחור – התופעה גודלת עוד ועוד – מנכ"לים מחליטים לבנות אפליקציות לבתי העסק שבבעלותם. נותני שירות קולטים אט-אט את ההצלחה הפוטנציאלית אשר בהזמנת אפליקציה במטרה לספק נוחות לקליינט המצוי (או זה שיגיע בעתיד). עם זאת, זה באמת דבר שמומלץ לנו לעשות?

בפסקאות הבאות נדון במה שכולם רוצים לדעת: מה צריך לעשות על מנת להגיע לבניית יישומים לארגונים ובאיזה אופן יישומון לסלולרי יש בו לקדם את השירות שלכם? איפשור לצרכנים הקיימים או אלו העתידיים, קשר טכנולוגי מול הצוות הופכת לקריטי. כאשר הצוות קיים ומצוי בנייד של הקונה או המשתמש ובעת שיש דו-שיח בשיטה של התראות ס.מ.ס ואיחולים או עדכון רלוונטי בכל זמן מסוים, מתפתחת תקשורת קבועה והוא יואר באור הזרקורים, לטובה, , זה בניגוד למתחרים.
יש קורולציה ברורה: אם לצרכן פשוט לתקשר, על-פי כך יתפתח סטטוס התנועה הכספית של העסק. יישומי אייפון ואנדרואיד לעסק מסוגלים להעלות את תכיפות וכמות ההזמנות מפני שלבצע רכישה הופך למהיר יותר, לחזק את קביעות ההתקשרות עם הקליינט ולהצמיח מערכת יחסים, באותו מעמד תוכלו לתת מענה לקונה שישתמש היטב בתכונות ובאופציות של ה דברים שבית העסק נותן דרך פרסום נוטיפיקציה, הנושאת אינפורמציה חשובה על-גבי מכשיר האנדרואיד או האייפון.

במילים אחרות, יישומון לחברה זה טוב מאוד, אבל זה נושא שולי. אל תוותרו לעולם על להעמיד תחת זכוכית מגדלת בדיוק את מה שהעסק מעוניין להשיג בטווח זמן נתון בעזרתו של מתכנת היישומים על-מנת שלא יהיו טעויות והיישומון יותאם היטב ללקוח ויהפוך את העסק לבולט ביותר בתחום לעומת המתחרים.

על איזה נושאים מומלץ לתת את הדעת בייצור אפליקציה?

מטרת העל היא התבייתות על פתרון בעיה שיש בחברה. יישומים שמצליחים למצוא פתרון לאישיו כמו לתת אפשרות לקונה לגמור את ענייניו בפחות זמן, לבצע שימוש נכון ויעיל במשאבים, שימור משאבים ויחד עם זאת להקנות תמונה רצינית ועניינית לעיני צרכנים , הן הנמצאים והן העתידיים, וכמובן שהדברים הולכים במקביל עם טיפול בצורכי הלקוח באופן אדיב, שיטות אלה ודומותיהן הוכיחו עצמן כהשקעה נבונה לאורך זמן. על העסק או הארגון לייצר מתווה של הפעולות שעל היישום לעשות, זאת על-פי הצורך של השוק, וכל עסק יעשה את ההתאמות לפי הידע המקצועי שיש לו. כדי שנוכל להשיג את המטרות על הדרך הכי שימושית, חכם יהיה לחפש מפתח בעל ניסיון מוכח אשר יש לו אוזן קשבת לצרכים ולרצונות של בעל העסק. המפתחים מטרתם לתשאל אתכם איך הינכם מנהלים את העסק כיום. צוות החברה שעתיד לפתח עבורכם את האפליקציה מטרתם להפנות אל החברה שאלות בנוגע לצרכיה, השאלות ידגימו בפניכם את הרמה בה הם מבינים (אם בכלל) בנושאים החשובים לכם ביותר כשזה מגיע למטרות העסק או החברה. במצב בו מתאפשר, רצוי לדרוש בנימוס מהמתכנתים להציג בפניכם דוגמה כלשהי של האופן בו היישומון עתיד להיראות.

באיזו דרך בעלים של חברה יכול להיות בטוח שהיישומון שהוכן לו וששילם עבורו לא יילך לאיבוד בתוך שלל היישומים שמפורסמים חדשים לבקרים?

הדבר ההכרחי ביותר לקלוט הוא שאין מנוס, היישומון מוכרח להיות שמיש ועדכני בשביל הקונים. השיטה הנכונה להיות בטוחים שהיישומון שהזמנו לא יתמסמס בין שלל האפליקציות המתחרות היא להעמיד אותו תחת זכוכית מגדלת ולברר אם הוא משרת ומביא רווחה מהותית ללקוח באופן שעתי אפילו אם צריך. בסיטואציה בה המשתמש מרגיש שהיישומון הזה הוא לא פחות מתוצר שימושי ויעיל עבורו, אין כאן שאלה בכלל – הוא ישוב, ישתמש, וכמובן ירכוש.

מה התעריף עבור לקבל יישומון עבור חברה קטנה באשקלון?

הסבר לא פשוט לסוגייה בעייתית. התעריפים משתנות והגורם הקריטי ביותר הוא מורכבות הפיתוח, ובמה עוסק בדיוק היישומון. בניית יישומון לא בעייתי כל-כך אצל עסק רציני יעלה בדר"כ בכיוון של 10 אלף ₪ עד 18 אלף ₪. יישומונים לא פשוטים כל-כך עם זאת, יתומחרו בכסף רב יותר. מפתחים בארגון עם ותק יכול רוב הזמן לדאוג לכם למחיר כמעט סופי לאחר דיון קצר יחסית. מחיר של לפתח את היישומון לארגון שלכם צריך אמור להתקבל מבחינתם רק במידה שהוא אכן פותר קושי מהותי בחברה.

לפתח אפליקציה שמיועדת למערכות הפעלה מגוונות זה למעשה אומר לשלם סכומים גבוהים ממה שחשבנו?

לא נאריך במילים: כמעט תמיד כן. במקרה ואכן נחוץ לך שהיישומון יעבוד במערכות מגוונות וביותר מכשירים סלולריים, כמו אנדרואיד, איי.או.אס (מערכת ההפעלה של אייפון) וכו', הגיוני לומר שהדבר הנכון לעשות יהיה להזמין יישומון מסוג ווב ולא לבקש שיכינו לכם נייטיב. השיטה הנ"ל מאפשרת לאפליקציה לעבוד בהמון מערכות: מחשב, סמארטפון וכו'; רק בסיטואציה בה האפליקציה מעוצבת דרך חברה רצינית, מן הסתם. אפשר למצוא הסברים על השוני שישנו במערכות המגונות בקישורים הבאים:

במספרים: מה הרווח נטו, בערך בהזמנה של יישומון לאנדרואיד או לאייפון עבור ארגון מזערי?

לא פשוט לתת מענה לשאלה כזו בצורה חד משמעית, הדברים תלויים במה בדיוק היישומון עושה. במקרה ועלות פיתוח האפליקציה שבים אל המשקיע באיזור 12 החודשים הראשונים מרגע ההשקה, זהו צעד חכם ואנחנו ממליצים עליו בחום. זה גם די קל לבדוק האם היישומון ממזער את מספר השניות הנצרכות לגלוש ולבצע רכישות ב-15%, וזה יכול להיות גם להפחית שימוש לא יעיל בתכונות המוצר ב-18% בתור דוגמה. בחישוב צורך בהזמנה, כדאי להתייחס בכובד ראש אל הגורמים שמהווים את ההוצאה לאותה תקופת זמן, בצורה הן ישירה והן עקיפה, שהיישומון עתיד באשקלון להוריד.

כשאפליקציה מוכנה, מהי הגישה על-פיה נכון למזמין השירות לבצע שיווק לצרכנים נוכחיים ועתידיים?

האופן הכי נכון לקידום יישומון זה ע"י דף ברשת. אם מדובר באפליקציית ניטיב, אותו אפשרי להוריד בארכיון היישומים הרשמי של מערכת ההפעלה (App Store בתור דוגמה), חכם יהיה לחקור קצת את המילים בהן נשתמש לפי הפופולריות שלהן במנועי חיפוש זמן מה בטרם ההשקה של היישומון לחנות. גם כן, יש באפשרותנו לעשות קידום ליישומון דרך רשימת דיוור, ובסיועם של מוקד התפוצה והפרסום בחברה. בהתאם לאופיו של היישומון, נכון יהיה לחשוב על אפשרות עריכת סרטון וידאו שיווקי ולפרסם אותם באתרכם, YouTube, Facebook וכו'.

באיזו תדירות חובה בהערכה גסה בעיר אשקלון לערוך עדכון של היישומון?

בדומה לשאלות הקודמות, נוכל לספק תשובה ישירה רק אחרי שנדע את מהות היישומון שלכם. במצב בו היישומון מספק מידע רלוונטי, הוא יאלץ לעבור שינויים ועדכונים קבועים, אחרת חבל לטרוח ייצור יישומון מהסוג הזה. יישומים שתכליתם שונה רצוי לרענן כל, פחות או יותר, 12 חודשים. במטרה להיות מותאמים להשינויים בתוך מערכות ההפעלה של המכשירים כמו אייפון ו-Android,

שאלה: יישומון הכרחי לכל סוגי העסקים?

במקרה והארגון לא מצליח להצביע על קושי בשירות שהאפליקציה מכוונת לפתור עבורו, חכם יהיהלוותר לגמרי על יישומון. אמנם שיח כן אצל צוות פיתוח של יישומים, תסייע לעסק בזיהוי בעיות בחברה שלא ראינו קודם.

עניינים שחובה לבעלי עסקים לשקול לפני ההוצאה לפועל של פיתוח אפליקציות

צריך לזכור כי ישנן אפשרויות אפליקציות אינטרנטיות שבעזרתן אפשר לעשות שיפור באופן רציני הרגלי עבודה שליליים שהחברה לוקה בהם. למשל להזמין. למפיצים קטנים יש אופציה בדר"כ של להזמין בדף הרשת שלהם שבחצי מהפעמים לא פועלות כלל בטלפון הסלולרי. פה למעשה ניעזר ביישומון – לשדרג את היכולת לקנות זה בדיוק מה שייצור את הפער אצל חברות. זו אגב הסיבה לכמות של קניות מאתר "אמאזון". האתר הפופולרי שינה את האינטראקציה של הקונים איתו לדבר קליל ופשוט נורא. לאתר הענק הזה זה מתאים? אז זה מתאים גם לחברה קטנה. תכנות והשקת יישומים לבעלי תאגידים באשקלון- להתייעצות, קביעת ישיבה והצעה לעלות, שלחו לנו e-mail עכשיו.