בניית אפליקציה באשדוד

בניית אפליקציות לארגונים בעיר אשדוד וכל מה שצריך לדעת

יצירת אפליקציה לבתי עסק לכל מטרה ועניין באיזור אשדוד

יצירת אפליקציה לחברות לכלל המטרות האפשריות: תרבויות השפע והקנייה זה לא בלעדי לזמננו, ועם זאת, המרשתת שנכנסה לחיינו לא מזמן אשר הניעה עוצמתית את תקשורת בין עולמית והפיכת הגלובוס ומעין כפר גלובלי, ודחפה את בני האדם לרמת החיים המתקדמת שלהם כיום. בהחלט מתחה את עולם הצרכנות אל גדלים מכובדים מאוד. יותר ויותר אנשים בכדור הארץ קונים עוד ועוד פריטים וטיפולים על-פי הצרכים שלהם, השאיפות וההעדפות האישיות. כמובן, שעולם הסחר מגיב, והתגובה שלו בשום פנים ואופן לא מתעכבת מלהגיע – התופעה גודלת עוד ועוד – מנכ"לים בוחרים לפתח אפליקציה לעסקיהם. בעלי מקומות עבודה מתחילים להבין את הטוב אשר בפיתוח אפליקציות בשביל לעשות טוב ונוח לקליינטים שקיימים או אלו שעתידים להגיע. ואף על-פי כן, האם מדובר במעשה מומלץ?

בטקסט שלפניכם נדבר על שאלת השאלות: מה מתבקש במטרה להגיע לבניית אפליקציה לארגונים ובאיזו דרך יישומון לטלפון יש ביכולתו למנף את המוצר שלכם? איפשור ללקוח הקיים ו/או הפוטנציאלי יכולת תקשורתית מתקדמת מול צוות העסק עם הזמנה הופך לבסיסי. כשה"מוצר" זמין מהנייד של הקליינט וכאשר ההתקשרות נעשית ע"י התראות ס.מ.ס ועדכונים שוטפים, נוצרת אמינות והוא יואר עם אור מיוחד וטוב , זה כמובן בניגוד להעסקים שהתחרו בו עד עתה.
אם למשתמש קליל לנהל דו-שיח, מן ההיגיון שגם יהיה מפותח יותר סטטוס התנועה הכספית של העסק. יישומים לחברה מסוגלים להעלות את גודל ותכיפות ההזמנות ע"י זה שלבצע רכישה נהיה כזה קל, לחזק את קביעות התקשורת עם הקליינט ולבנות אמון, באותו מעמד תוכלו להעניק סיוע לקונה שישתמש היטב בתכונות ובאופציות של ה מוצרים והשירותים שיש בשירות שמוצע על-ידי הנגשת מעין 'כרוז' דיגיטלי על-גבי מכשיר הטלפון.

בפשטות, עסק שיש לו אפליקציה תקינה ושימושית זה נפלא, אך זה עניין שולי. מומלץ מאוד לבדוק את כל מטרות העסק יד ביד עם בונה האפליקצייה במטרה שלא יהיו טעויות והיישומון יותאים לצרכיו ורצונותיו של הלקוח (ושל בעל העסק) וייתן לעסק את הבליטה שהוא צריך מבין המתחרים.

על איזה נושאים חכם יהיה לתת את הדעת בתכנות אפליקציה?

מטרתנו היא התמקדות על לפתור נקודת חולשה או קושי של הלקוח שישנו במוצר. אפליקציות שביכולתן לפתור עניין , למשל לאפשר למשתמש לסיים את ענייניו במינימום דקות, נכונות ויעילות שימוש בזמן, למזער בזבזנות של תכונות המוצר ולתת לציבור תמונה שמצהירה 'קידמה' לעיני משתמשים שכבר אצלכם או אלה שעדיין לא, ע"י מענה לצורכי המשתמש באופן סבלני, פיתוחים וחדשנויות כאלה הוכיחו את עצמן כהשקעה מוצלחת וכהשקעה שמחזירה את עצמה די מהר. התאגיד או החברה צריכים לתהות ולהיות בטוחים מה הן אותן פונקציות שעל היישום לעשות, זאת על-פי הדרישה המקצועית, בתחומו. להשגת התוצאות הכי מתאימה, חשוב מאוד לעשות מאמץ בהשגת יוצר אפליקציות עם הוכחות והצלחות בשטח שמסוגל להקשיב היטב ולהבין את אשר רוצה (וצריך!) בעל עסק. המתכנתים מוכרחים להקשות עליכם (מלשון קושיה) איך הינכם עושים עסקים נכון לעכשיו, בלי אפליקציה. צוותה של החברה שעתידה לפתח את היישומון מטרתם להציג בפני החברה שאלות על צרכיו והשאלות האלו בין היתר יכולות לתת לכם מושגים לגבי עד כמה אותם מפתחים מבינים את הסוגייות והמטרות של הארגון. במצב בו מתאפשר, חכם יהיה לבקש מצוות המפתחים להציג בפניכם רפליקה מסוימת של היישומון ואיך הוא אמור להיראות.

באיזה אופן יכול בעל חברה להיות סמוך ובטוח שהיישומון שהוכן לו וששילם עבורו לא יטבע בתוך ים היישומים שמתפרסמים בכל עת?

1 הוא פשוט מאוד: שהיישומון מוכרח להיות שמיש ועדכני בשביל הקונים. הגישה הראויה לתת גושפנקא שהיישומון שלנו לא ייעלם בשפע היישומים שיש בימינו היא לוודא שהיא מעניקה שימוש מהותי לצרכן באופן לכל הפחות שבועי, וזה גם המינימום שבמינימום. במצב בו הציבור מייחס ליישומון מעמד של ככלי אהוב עליו, אין כאן שאלה בכלל – הוא ישוב וייעזר בו.

מהי העלות של לתכנת יישומון בשביל חברה קטנה ?באשדוד

תשובה מורכבת לסוגייה בעייתית. המחירים עבור פיתוחי אפליקציה משתנים והגורם הכי קריטי הוא הדברים בהם עוסק היישומון ומורכבות הפיתוח. תכנות והשקת יישומון שאינו מורכב כ"כ ע"י עסקים חזקים בתחום יעלה פלוס מינוס בכיוון של 10 אלף שח עד 17 אלף שח. אפליקציות יותר מסובכים עם זאת, הולכים לעלות מספרים גבוהים יותר. צוות מפתחי אפליקציות עם ותק אמור להיות מסוגל להודיע לכם על מחיר כמעט סופי בסיומו של מפגש באורך של בערך שעה וחצי. תעריף בניית היישומון לעסק צריך להתקבל אצלכם בהנחה שהיישומון אכן נותן מענה לבעיה עסקית אמיתית.

לפתח אפליקציה בשביל פלטפורמות מרובות יתומחר בסכומים גבוהים יותר?

Long story short: כן, בדר"כ. במקרה שהכרחי לכם שמה שאתם מקבלים יעבוד ביותר מפלטפורמה אחת, כמו iPhone וגלקסי, ייתכן מאוד שמה שאתם צריכים לעשות זה להזמין יישומון אינטרנט (Web application) ולא לבקש לפתח עבורכם אפליקציית נייטיב (Native). שימוש בקונסטרקציית Web היא הדלת של היישומון יתפקד במחשב, בסמארטפון, ואפילו במכשירי טאבלט; אבל רק במקרה והיישומון עוצב ונבנה כראוי כמובן. ניתן להבין מידע נוסף על השוני שקיים במכשירים השונים בדפים אלה:

כמה יוצאת הרווח נטו, בהערכה גסה, אם נשקיע ביישומון עבור ארגון זעיר?

זו שאלה שלא פשוט לענות עליה באופן חד משמעי, הדברים תלויים בעד כמה מורכבת הפעילות של האפליקציה. יצא ומחירי הפיתוח כולם חוזרת לבעלים שלה בשנה הראשונה, זהו צעד חכם ואנחנו ממליצים עליו בחום. זה גם די קל לבצע בדיקה אם היישומון מצליח להקטין את משך הזמן הנצרך לבצע פרוצדורה בנניח 15%, ולחלופין לצמצם שימוש לא יעיל בשירות המוצע בעשרה אחוז לדוגמה. בבירור כמה הדברים כדאיים, חובה לבדוק גם את כל החשבונות למיניהם, פלוס ההוצאה לאותה תקופת זמן, בכל צורה שלא תהיה, שעתיד היישומון באשדוד להמעיט.

כאשר הגענו אל ההשקה של היישומון, איך נכון לבעלים של החברה להוציא אותה לאוויר העולם ולקונים עתיידים ונוכחיים?

השיטה הכי טובה להוצאת יישומים זה דרך עמוד ברשת. בסיטואציה בה בנינו יישומון נייטיב, אותו אתם יכולים להשיג בקטלוג היישומים הרשמי (Google Play בתור דוגמה), חובה לחקור קלות את המילים בהן נשתמש לפי הפופולריות שלהן במנועי חיפוש בטרם היישומון יושק לחנות. במקביל, אתם יכולים להכריז על השקת היישומון ע"י לוח תפוצה, או בסיוע המחלקה לפרסום שלכם. תוך התחשבות בסגנון היישומון הכרחי להכניס את האופציה של עריכה וצילומים של סרטונים שיווקיים ולהכניס אותם אל אתרכם, YouTube, Facebook וכו'.

כל איזו תקופת זמן יש לבעלים של החברה באיזור אשדוד לעדכן את היישומון שרכשו?

אף פה, נוכל לספק תשובה ישירה רק אחרי שנדע את תכלית היישומון הרלוונטי. במקרה וסיפוק מידע זה מטרתו העיקרית של היישומון, הוא יאלץ להיות כל הזמן תחת שיפוצים, עדכונים ושינויים, כי אם לא ככה, אין מה לעמול כל כך קשה על ייצור יישומון כזה. יישומים שתכליתם שונה ראוי לבצע חידוש כל, פחות או יותר, 12 חודשים. במטרה שהיישומון יעבוד חלק עם כל התפתחויותיהן של הטלפונים, עדכוני גרסה וכדומה, תוך מערכות הפעלה כגון אייפון וגלקסי,

אז יישומון למעשה מתאימה לכל תאגיד?

במידה והחברה ממשיכה לנסות ולא מצליחה לזהות בעיה עסקית שהיישומון צריך לטפל בו / בהם, רצוילוותר על רעיון של יישומון כרגע. אבל ישיבה עם חברת פיתוח אפליקציות זו דרך מוכרת למצוא בעיות במוצר שלא ראינו קודם.

נושאים אשר חובה לבעלים הנבון לתת עליהם את הדעת בטרם מתחילים עם פיתוח אפליקציות

בעידן של היום, קיימות פונקציות ברשת שבעזרתן אפשר לעשות שיפור בצורה רצינית הרגלים שליליים שקיימים בעסק. בתור דוגמה נוכל לקחת את כל נושא ההזמנות: לחברות קטנות של הפצה ישנה אופציה בדרך-כלל של להזמין בדף הרשת שלהם שיותר מדי פעמים פשוט בלתי אפשריות לביצוע באייפון או באנדרואיד. כאן בדיוק נקבל עזרה מההיישומון לנייד – שדרוג האופציות להזמין זה אולי הגורם המשמעותי ביותר לפער בין חברות. דרך-אגב זה ההסבר לכמות מטורפת של קונים באתר "אמאזון". אתר Amazon הפך את השיח של הלקוח עמה לדבר פשוט ומובן במיוחד. אם זה טוב לאמאזון, אז זה מודל שמתאים לתאגידים קטנים. בניית יישומון לבעלי חברות באשדוד – לקבלת ייעוץ, תיאום פגישה והצעה גמישה, שלחו לנו e-mail עכשיו.