בניית אפליקציה באלעד

יצירת אפליקציה לבתי עסק בעיר אלעד , כל הידע ההכרחי

הכנת אפליקציות לתאגידים בכל גודל באלעד והסביבה

פיתוח אפליקציה לתאגידים קטנים וגדולים: תרבויות השפע והקנייה אינה ייחודית לזמן הזה, אך פריצת הרשת שסייעה להפיכת עולמנו לכפר הגלובלי שהוא היום, ודחפה את האנושות לרמה הטכנולוגית שאנחנו מכירים. ללא שום ספק פתחה את עולם הצרכנות אל אופקים מדהימים. בימינו כמות אדירה של בני-אדם מכל הגלובוס דורשים עוד ועוד חפצים וטיפולים ע"פ גחמותיהם, השאיפות וההעדפות האינדבידואליות. ודאי שהשוק מגיב, והתגובה שלו בחיים לא תאחר להגיע – עוד ועוד נותני שירות עושים את הצעד לבנות אפליקציות לעסק שלהם. מנכ"לים מבינים לאיטם את ההצלחה הפוטנציאלית אשר בבניית יישומון ע"מ לספק נוחות לקליינט המצוי (או זה שיגיע בעתיד). אולם, זה באמת דבר חכם?

בטקסט שלפניכם ננתח את השאלה שכולם שואלים: מה צריך על מנת להגיע להכנת אפליקציות לחברות ומהי הדרך בה יישומון Mobile יש ביכולתו למנף את החברה שלכם? הנגשה לקליינטים שקיימים או אלו שעתידים להגיע התקשרות יישומית עם החברה ברבות השנים האחרונות הופך לנושא הכרחי. כאשר "המוצר" והצוות נגיש מהטלפון של הלקוח וכאשר ההתקשרות נעשית באופן של מסרונים ונוטיפיקציות באופן קבוע, נוצרת תחושה של אמון והוא יואר עם אור מיוחד וטוב לעומת המתחרים.
אם לקונה נגיש לנהל דו-שיח, באותה צורה יהיה נרחב יותר סטטוס התנועה הכספית של העסק. אפליקציות יש בהם להגדיל את נפחן וגודלן של הקליינטורה מפני שלבצע קנייה הפך לכה זמין, לחזק את קביעות התקשורת עם המשתמש ולהצמיח שם תחושת ביטחון, רצוי גם על הדרך להעניק סיוע לקליינט שישתמש בצורה הטובה ביותר ב פיצ'רים שקיימים שמוצר על-ידי הנגשת ידע חשוב על מסך מכשיר האנדרואיד או האייפון.

לסיכום ההקדמה, יישומון לחברה זה טוב מאוד, אך בטח לא הדבר הכי חשוב. הצעתנו היא לבדוק בדיוק את מה שהעסק מעוניין להשיג בטווח זמן נתון יחד עם מפתח האפליקציות על-מנת שנהיה 100% בטוחים שהיישומון יתאים ללקוח וייתן לחברה את היתרונות שהיא זקוקה להן על-מנת להתעלות על המתחרים.

לאיזה מוקדים ראוי לעצור ולחשוב בעיצוב יישומון?

המפתח הוא הנגשה ונוחות למשתמש, כמו לפתור אישיו שיש בחברה. יישומים שעומדים במשימה ומצליחים לפתור בעיות , זה יכול להיות להעניק אפשרות ללקוח לעשות יותר פעולות במינימום דקות, להשתמש בצורה אפקטיבית יותר במשאבים, להכווין לשימוש נבון בשירות המוצע ולהעניק מוניטין או תמונת מצב אמינה וחזקה עבור קונים שנמצאים אצלכם ואלו שעתידים להיות, עם מענה לרצונות המשתמש באופן טוב יותר כל השיטות הללו הוכיחו את עצמן לאחרונה כרווחיות ביותר בהסתכלות ארוכת טווח. על העסק או הארגון לייצר מתווה של הפעולות שעל לעשות היישומון, זאת ע"פ הניסיון והמקצוענות, כל עסק בתחום שלו. כדי שהתוצר שלנו יהיה, עבורנו, האפליקציה הכי טובה, נכון לחפש מתכנת עם ותק רב שמסוגל להקשיב היטב ולהבין את אשר רוצה (וצריך!) בעל עסק. צוות החברה שעתידה לפתח את האפליקציה אמורה להקשות עליכם (מלשון קושיה) כיצד הינכם מנהלים את העסק עכשיו. המתכנתים חייבים להציג לחברה שאלות בנוגע לצרכים שלה שמדגימות את מידת ההבנה שלהם בנושאים החשובים לכם ביותר כשזה מגיע למטרות העסק או החברה. אם ניתן, ראוי לדרוש בנימוס מהמתכנתים לחשוף בפניכם רפליקה של האופן בו היישומון עתיד להיראות.

באיזה אופן מובטח לאדם שהאפליקציה שלו לא יטבע בים היישומים שנמצאים כעת?

הדבר ההכרחי ביותר לקלוט הוא שחובתו של היישומון להיות שמיש ועדכני עבור הלקוחות. הגישה הראויה להבטיח שהיישומון שהזמנו לא יתמסמס בין שלל האפליקציות המתחרות היא לוודא שהוא נותן יתרון מהותי לקונה ולא לשימוש חד-פעמי כמובן, אלא בצורה שוטפת ואף באופן שעתי אפילו אם צריך. במצב בו המשתמש מרגיש שהיישומון הזה הוא לא פחות מתוצר שהוא שמח על קיומו ונותן לו מענה מסוים, תהיה בטוח שהוא יחזור וישתמש בה.

מהי העלות של לפתח יישומון לאנדרואיד ולאייפון לעסק קטן באלעד?

תשובה מורכבת לקושייה שאין לה תשובה חד משמעית. המחירים בתנועה מתמדת והגורם הכי קריטי הוא במה היישומון עוסק. לפתח יישומון שאינו בעייתי כ"כ עם עסק חזק בתחום מחירו יהיה בין 10 אלף שח עד 18 אלף שח. יישומונים מורכבות יותר אולם, עומדים לעלות מספרים גבוהים יותר. צוות מפתחי אפליקציות עם שנים בתחום יכול רוב הזמן להחזיר לכם תשובה עם מחיר מוערך בתום דיון של כשעה וחצי. תעריף הכנת היישומון לחברה שלכם אמור לשקף היטב את זה שהוא כן מוצא מענה בשביל אתגר המותי בחברה.

לפתח אפליקציה בשביל פלטפורמות מרובות יהווה דרישה לבעלי ארגון לשלם עוד כסף?

בפשטות: בדרך כלל כן. במידה וזה מהותי מבחינתכם שמה שאתם מקבלים יעבוד במכשירים שונים, כמו אייפון וגלקסי, סביר להניח שמה שעליכם לעשות זה לבקש יישומון ווב (רשת) ולא להזמין אחד מסוג נייטיב. השיטה Web application זו הדרך הישירה ביותר כדי שהיישומון יתפקד במחשב, בסמארטפון, ואפילו במכשירי טאבלט; זה במקרה והיישומון נבנה ועוצב היטב, כאמור. הקליקו כדי למצוא פרטים על ההבדלים בין הפלטפורמות השונות בלינקים הבאים:

מהי הרווח הסופי, פלוס מינוס, בהזמנת יישומון בהזמנה אישית בשביל ארגון שאינו גדול?

זו שאלה שלא פשוט לענות עליה באופן חד משמעי, הדברים תלויים במה עושה היישומון ועד כמה מורכבת הפונקציה הזאת. אם עלויות הפיתוח של היישומון שבים לכיסו של הבעלים בתקופה קצרה יחסית (נניח שנה) מתאריך ההשקה, זה משהו שאתם רוצים להשקיע בו. זה גם די קל לעשות בירור אם האפליקציה מפחיתה את כמות השניות או הדקות שצריך לבצע פרוצדורה בנניח 15%, או לחלופין לצמק שימוש מיותר במשאבים ב-13% לדוגמה. בבירור הרווח העתידי, כדאי לא לשכוח את כל החשבונות למיניהם, פלוס ההוצאה לאותה תקופת זמן, בצורה מיידית ולפרקים, שהיישומון אמור באלעד לצמצם.

כאשר הגענו אל ההשקה של היישומון, כיצד נכון למזמין השירות לבצע שיווק למשתמשים עתיידים ונוכחיים?

האופן הכי נכון לשווק אפליקציה היא דרך דף ברשת. במידה ובנינו יישומי Native, אותו ביכולתכם להכניס אל הטלפון בקטלוג היישומים אשר בלעדי למערכת ההפעלה (אפ סטור, לדוגמה), מומלץ לבחון פה ושם את מילות המפתח בהן תשתמש בטרם זמן ההשקה של היישומון לחנות. גם כן, אפשר לשווק את היישומון על-ידי שימוש ברשימת תפוצה, ולחלופין בעזרתם של המחלקה לשיווק שלכם. בהתאם לסוג היישומון, חכם יהיה לחשב את היתרונות שיהיו בעריכת סרטון וידאו שיווקי ולהעלות אותו אתר החברה שלכם, בדף הפייסבוק שלכם, או ביוטיוב.

כל כמה זמן מומלץ למנהלים בעיר אלעד לבצע רענון וחידוש של היישומון שרכשו?

בדומה לדברים לעיל, התשובה טמונה בייעודו של היישומון הזה. במקרה וסיפוק מידע זה מטרתו העיקרית של היישומון, הוא יאלץ להיות מעודכן באופן שוטף, הרי אם לא, מתייתרת העבודה על לייצר אפליקציה כזו. יישומים עם מטרות אחרות חכם יהיה לעדכן בערך אחת לשנה. נעשה זאת במטרה להיות בסנכרון מושלם עם השינויים בתוך המכשירים ומערכות ההפעלה שלהם כמו אנדרואיד ואפל.

יישומון זה משהו שחובה לכל בית עסק?

בסיטואציה בה החברה לא מצליחה לאתר אתגר במוצר שהיישומון צריך לטפל בו / בהם, ראוילשכוח כרגע מיישומון כלשהו. עם זאת, שיח כן אצל ארגון שמטרתו לפתח יישומים, זו אחת הדרכים לקלוט פתאום בעיות בחברה שלא ראינו קודם.

נושאים שנכון יהיה ליזם החכם לחשוב עליהם לפני שמגיעים אל השקה אישית של יישומון

צריך לזכור כי קיימות פונקציות ברשת שבעזרתן אפשר לעשות שיפור משמעותית הרגלים שליליים שיש לעסק. למשל להזמין. לחברות הפצה קטנות קיימות אפשרויות הזמנה אצלם בדף הרשת שבבעלותם שבדר"כ לא עובדות בכלל בדפדפן ברירת-המחדל של הנייד. כאן בדיוק נכנסת לתמונה ההיישומון לסמארטפון – להעלות ברמה את האופציה לקנות יש ביכולתו להיות מה שיגרום לפער הגדול בין תאגידים. דרך-אגב, זה בדיוק למה יש כמות אדירה של קונים ב"אמאזון". אתר "אמאזון" הפך את האינטראקציה של הלקוח עמה לדבר קליל ופשוט נורא. אם זה טוב לאמאזון, כנראה שזה מתאים גם לכם. תכנות והשקת יישומון לבעלי תאגידים באלעד- להתייעצות עם מקצוענים, קביעת מפגש והצעות נוחות, שלחו לנו הודעה עכשיו.