בניית אפליקציה באילת

פיתוח אפליקציות לבתי עסק באילת , כל הידע ההכרחי

הכנת אפליקציות לבתי עסק קטנים וגדולים באילת והסביבה

בניית אפליקציה לתאגידים מכל גודל: הרגלי הקניות הבלתי פוסקות זה לא ייחודי לזמננו, עם זאת, פריצת הרשת אשר תרמה לתהליך הגלובליזציה ותרומתה לאת בני האדם לרמת החיים המתקדמת שלהם כיום. ללא עוררין פתחה את עולם הצרכנות לגדלים מטורפים. בימינו כמות אדירה של בני-אדם בעולם קונים עוד ועוד חפצים ושירותים ע"פ צורכיהם, וכל הדברים הכי ספציפיים שהם רוצים, ברמות הכי אישיות. כמובן, שעולם הסחר מגיב, והתגובה שלו בשום פנים ואופן לא באה באיחור – עוד ועוד מנהלים מחליטים להזמין אפליקציה לעסק שלהם. מנכ"לים הגיעו למסקנות שלהם וקולטים טוב אשר בבניית יישומים במטרה להקל על חיי הקליינטים שקיימים או אלו שעתידים להגיע. ואף על-פי כן, האם זה באמת דבר מומלץ?

בשורות הבאות נעניק תשובה לאשר כולם צריכים לדעת: מה נחוץ על מנת להגיע להזמנת אפליקציה לתאגידים ואיך יישומון באייפון או באנדרואיד יש בו לעזור לחברה שלכם? מתן אפשרות לקליינטים שקיימים או אלו שעתידים להגיע לקיים דיאלוג עם החברה עם הזמנה הופך לקריטי. כאשר בעלי התפקידים וכלל הצוות זמין מהנייד של הלקוח וכאשר הלה מתקשר איתו ע"י מסרונים ואיחולים או עדכון רלוונטי בכל זמן מסוים, נוצרת תקשורת קבועה והוא יצטייר באור ייחודי , והדברים אמורים בניגוד מוחלט למתחריו.
יש קורולציה ברורה: אם לצרכן פשוט לנהל דו-שיח, ודאי שגם יהיה רחב יותר סטטוס התנועה הכספית של העסק. יישומים לבית העסק יוכלות להגביר את תכיפות וגודל הקליינטורה על ידי כך שלבצע רכישה נהיה כזה פשוט, להעלות את קביעות התקשורת עם המשתמש ולטפח מערכת יחסים אמיתית, אפשר גם על הדרך לתת מענה לקונה שיוציא את המקסימום מן ה אופציות שקיימים בשירות המוצע ע"י פרסום ידע חשוב על צג מכשיר הטלפון.

בקיצור, להשיג יישומון תקין למוצר או לחברה שלכם זה בהחלט פלוס, אבל ודאי שלא הדבר הכי חשוב. כדאי לסקור את כל מטרות העסק יחד עם מתכנת היישומון כדי שלא יהיה ספק שהיישומון יותאם היטב ללקוח וייתן לעסק את הבליטה שהוא צריך מבין המתחרים.

מהם הדברים שאליהם חובה לעצור ולחשוב בעיצוב יישום?

מטרתנו היא הנגשה ונוחות למשתמש, כמו לפתור נקודת חולשה או קושי של הלקוח שקשורה לעסק. יישומים שעומדים במשימה ומצליחים לפתור עניין , לדוגמה להעניק אפשרות לקונה לסיים את העניינים שלו בזמן קצר יותר, לבצע שימוש נכון ויעיל בזמן, לתת ידע על שימוש חכם בהמוצר עצמו ולהציג תדמית מקצועית יותר לעיני משתמשים , הן הנמצאים והן העתידיים, דרך מענה לצורכי הלקוח באופן יעיל, כל השיטות הללו הוכיחו את עצמן לאחרונה כאפיק רווחי מאוד בהיבט ארוך טווח. על העסק או הארגון לייצר מתווה של הפעולות שעל לעשות היישום, זאת על-פי רזי המקצוע, כל עסק בתחום שלו. כדי להרוויח מכל הסיפור בשיטה הכי מתאימה, הכרחי לאתר יוצר אפליקציות עם הוכחות והצלחות בשטח שמסוגל להקשיב היטב ולהבין את אשר רוצה (וצריך!) בעל עסק. צוות החברה שעניינה להקים את האפליקציה מטרתם לחקור' אתכם באיזה אופן אתה מבצע דברים נכון לעכשיו. צוות החברה שעניינה להקים את האפליקציה צריכים להקשות קושייות על החברה בנוגע לצרכים שלה השאלות ידגימו בפניכם את הרמה בה הם מבינים (אם בכלל) באישיוז דחופים ובאופן בו החברה עובדת בפועל. במצב בו ניתן, ראוי לבקש מצוות המפתחים לחשוף בפניכם מבנה שלדי של האופן בו היישומון עתיד להיראות.

באיזה אופן מובטח לאדם שהיישומון שהזמין לא תאבד בתוך ים היישומים שקיימים עכשיו?

הדבר הכי קריטי להבין הוא שהיישומון צריך להיות רלוונטית בשביל הקונים. הגישה הראויה לתת לעצמנו ביטחון כלשהו שהיישומון שהזמנו לא יתמסמס בכמות האדירה של היישומים שמשווקים בכל עת היא לסקור אותו אם הוא נותן טוב' מהותי לקונה ולא לשימוש חד-פעמי כמובן, אלא בצורה שוטפת ואף באופן תמידי. במקרה והצרכן רואה באפליקציה כלי-עזר שימושי, הסירו דאגה מלבכם – הוא ישוב וייעזר בו.

מה המחירון עבור לרכוש יישומון לאנדרואיד ולאייפון בשביל ארגון שאינו גדול באילת?

הסבר מסובך לקושייה שאין לה תשובה חד משמעית. המחירים משתנות ותלויות מאוד בעד כמה מורכב היישומון ובמה הוא מתעסק. פיתוח אפליקציה שאינו בעייתי כ"כ אצל עסק רציני יתומחר פלוס מינוס בכיוון של 10 אלף שח עד 19 אלף שח. אפליקציות אשר אינם פשוטים כ"כ יחסית, תעלנה יותר מזומנים. עסק רציני ועם שנים בתחום יכול בדר"כ להשיב לכם הצעת עלות לאחר מפגש קצר יחסית. תעריף הכנת היישומון לארגון שלכם צריך להישקל על-ידכם מתוך הבנה (אם יש) ששהוא אכן פותר אתגר המותי בחברה.

לפתח יישומון שמתאים לסוגי מכשירים רבים ידרוש מבעל חברה לשלם סכומים רציניים יותר?

בפשטות: כן, כמעט תמיד. יצא ואתם חייבים שמה שהוצאתם מכספכם יעבוד במערכות מגוונות וביותר מכשירים סלולריים, כגון iOS ואנדרואיד, לא נגזים אם נאמר שמה שאתם צריכים לעשות זה לבקש יישומון ווב ולא יישומון מסוג Native. שיטת Web זו הדרך הישירה ביותר כדי שהיישומון יעבוד בהמון מערכות: מחשב, סמארטפון וכו'; אבל רק במקרה שהאפליקציה מעוצבת ע"י צוות רציני, מן הסתם. ניתן למצוא פרטים על ההבדלים שקיים במכשירים השונים בלינקים האלה:

מהם אחוזי הרווח נטו, בערך בהזמנת יישומון לאנדרואיד או לאייפון לעסק קטן?

קשה לענות על השאלה הזו בצורה חד משמעית, הדברים תלויים במה בדיוק היישומון עושה. במצב בו מחירי הפיתוח כולם שבים אל המשקיע בשנים-עשר החודשים הראשונים מאז ההשקה, זה כמעט תמיד רעיון טוב להשקיע בו. גם זו אינה בעיה לעשות בירור אם היישומון מצליח למזער את כמות השניות או הדקות שצריך לגלוש ולבצע רכישות ב-15%, או לחתוך בזבוז המוצר עצמו ב-20% כהדגמה. בסקירה על מידת הרווחיות, חכם יהיה להתחשב גם בכלשלל החשבונות, יחד עם ההוצאה לאותה תקופת זמן, בכל צורה שלא תהיה, אשר בכוונת האפליקציה באיזור אילת להמעיט.

כאשר הגענו אל ההשקה של היישומון, באיזו צורה חובה למזמין היישומון להגיע איתה לצרכנים נוכחיים ועתידיים?

האופן הכי נכון להשקת יישומים זה ע"י עמוד ברשת. במידה והשיח הוא על יישומי Native, אשר אתם יכולים להתקין במכשיר הסלולרי במאגר היישומים הרשמי (גוגל פליי למשל), הכרחי לסקור פה ושם את המילים הרלוונטיות במנועי חיפוש בטרם פרסום והשקתו של היישומון לחנות. במקביל, ניתן לקדם את האפליקציה ע"י לוח תפוצה, ולהיעזר במוקד השיווק שלכם בחברה. בהתאם לסוג היישומון, רצוי לקחת בחשבון עריכת סרטון וידאו שיווקי ולהעלות אותו ערוץ ה-YouTube שלכם, אתרכם, דף ה-Facebook שלכם וכו'.

כל איזו תקופת זמן חכם יהיה למזמין היישומון באיזור אילת לבצע עדכון של היישומון שהזמינו?

בדומה לדברים לעיל, נוכל לספק תשובה ישירה רק אחרי שנדע את אופי האפליקציה המדוברת. במקרה והיישומון מספק עדכונים ומידע למשתמש, הוא יאלץ להיות כל הזמן תחת שיפוצים, עדכונים ושינויים, אם זה לא יקרה, אין צורך לעבוד קשה בשביל בנייה של יישומון כזה. יישומים עם מטרות אחרות חכם יהיה לערוך עדכון כל, פחות או יותר, 12 חודשים. זאת בשביל להיות מסונכרנים עם השינויים בתוך הטלפונים הסלולריים, החומרה שלהם ומערכות ההפעלה שלהם, , לדוגמה אייפון, אנדרואיד או אפילו אחרות,

האם אפליקציה מומלץ לכל חברה?

במידה והחברה ממשיכה לנסות ולא מצליחה להתמקד על קושי בחברה שפיתוח היישומון אמור לעזור ולטפל בו / בהם, ישלהניח כרגע לרעיון של יישומון. אבל לדבר עם תאגיד פיתוח יישומים, זו אחת הדרכים לקלוט פתאום פוטנציאל שאולי לא נתגלתה מולו.

דברים אשר חכם יהיה ליזם החכם להרהר בהם כאשר מדברים על עיצוב, פיתוח והשקה של יישומון

בעידן של היום, יש פתרונות באינטרנט שביכולתן לגרום לשיפור בצורה רצינית הרגלי עבודה שבית העסק לוקה בהם. בתור דוגמה נוכל לקחת את כל נושא ההזמנות: לחברות קטנות של הפצה קיימת אופציה של להזמין באתר האינטרנט שבניהולם שבדר"כ אינן עובדות כלל בטלפון הסלולרי. זו הנקודה בה נקבל עזרה מההיישומון לנייד – העלאה ברמה של היכולת לבצע רכישה זה בדיוק מה שייצור את הפער בין חברות. זו אגב הסיבה לכמות של צרכנים מאתר Amazon. אתר האינטרנט Amazon שינה את ה'דיבור' של המשתמשים איתו למשהו קל ופשוט במיוחד. ל"אמאזון" זה טוב? כנראה שזה מודל שמתאים גם לחברות קטנות. לפתח יישומון ליזמים באילת – בואו להתייעץ עם צוות המפתחים שלנו, קביעת מפגש והצעות גמישות, שלחו לנו מייל עכשיו.