בניית אפליקציה באור יהודה

יצירת אפליקציות לבתי עסק בעיר אור יהודה ומה חשוב שתדע

יצירת אפליקציות לתאגידים לכלל המטרות האפשריות באור יהודה

הכנת אפליקציות לתאגידים מכל סוג: הרגלי / התנהגות הציבור בנושאי הקנייה והשפע זה לא ייחודי לזמן הזה, אבל המרשתת שנכנסה לחיינו לא מזמן שנתנה את הפוש הגדול ביותר בהפיכת העולם לכפר גלובלי ענק, ונתנה את חלקה באת האנושות לרמה הטכנולוגית שאנחנו מכירים. בוודאות מתחה את תרבות הצריכה אל אופקים רחבי ידיים. יותר ויותר אנשים מכל העולם רוכשים עוד ועוד מוצרים וטיפולים על-פי הדרישות שלהם, וכל הפריטים שהם בדיוק צריכים במחירים הכי נוחים ברמות הכי אינדבידואליות. כמובן, שתגובת השוק אף פעם לא מגיעה באיחור – ומהר מאוד הגענו למצב בו בעלי מקומות עבודה מתחילים לפתח יישומון לבתי העסק שבבעלותם. מנכ"לים מבינים לאיטם את ההצלחה הפוטנציאלית אשר בהכנת אפליקציה ע"מ לעשות טוב ונוח ללקוח הקיים ו/או הפוטנציאלי. ואע"פ כן, האם זה באמת דבר מומלץ?

בדף זה ניתן מענה להשאלה שכולם שואלים: מה הכרחי ליצירת אפליקציה לארגונים ובאיזה אופן יישומון לסלולרי יש בו לסייע להצלחת השירות שאתם מציעים? מתן אפשרות לקליינט המצוי (או זה שיגיע בעתיד) לנהל מערכת יחסים עם החברה לאט לאט נהייה דבר שהוא הכרחי. כאשר הצוות מצוי וקיים בנייד של הצרכן וכאשר הלה מתקשר איתו על-ידי מסרונים ונוטיפיקציות באופן קבוע, נבנית תחושת ביטחון ומאיר על עצמו זרקור חיובי לעומת העסקים המתחרים לו.
אם לקונה קליל לבוא באינטראקציה, לפיכך יטפח דו"ח ההכנסות והתנועות של העסק. יישומי אייפון ואנדרואיד לעסק מסוגלים להעלות את נפחן וגודלן של השילומים בגלל שלבצע רכישה נהיה נוח כ"כ, להגדיל את קביעות התקשורת עם המשתמש ולתרום בכך לצמיחה של קירבה, באותה נשימה ניתן לעזור לקונה שישתמש היטב בתכונות ובאופציות של ה פיצ'רים שקיימים בשירות המוצע על-ידי הנגשת אינפורמציה עניינית על-גבי מכשיר הסמארטפון.

בקיצור, לפתח יישומון למוצר או לחברה זה נחמד, אך בטח לא הדבר הכי חשוב. הצעתנו היא לאבחן את ה-objectives, דהיינו המטרות של החברה, של העסק, בעזרתו של בונה היישומים ע"מ להיות בטוחים שהיישומון יותאים לצרכיו ורצונותיו של הלקוח (ושל בעל העסק) וייתן לחברה את היתרונות שהיא זקוקה להן על-מנת להתעלות על המתחרים.

מהם הדברים שאליהם חובה לתת מחשבה בעיצוב יישומים?

מטרת העל היא התבייתות על לפתור קושי שישנו במוצר. יישומים שעומדים במשימה ומצליחים לפתור עניין כמו לאפשר למשתמש לעשות יותר פעולות בפחות זמן, לבצע שימוש נכון ויעיל בזמן, לצמצם בזבוז תכונות המוצר ולתת לעסק אימג' רצינית ועניינית לעיני משתמשים שמצויים אצלכם ושעתידים להיות, זאת עם טיפול בצורכי המשתמש באופן מקצועי, מוכיחות את עצמן כאפיק רווחי מאוד וכהשקעה שמחזירה את עצמה די מהר. התאגיד או החברה אמורים להצביע על מה בדיוק צריך לעשות היישום, בהתבסס על הניסיון והמקצוענות, וכל עסק יעשה את ההתאמות לפי הידע המקצועי שיש לו. כדי שנוכל להשיג את המטרות על הדרך הכי טובה, חשוב מאוד שיהיה לנו יוצר אפליקציות עם הוכחות והצלחות בשטח שקשוב לצרכיך ורצונותיך. צוות החברה שעניינה להקים את האפליקציה מוכרחים להקשות עליכם (מלשון קושיה) באיזו שיטה הינכם מריצים את עסק כעת, ללא אפליקציה. צוות החברה שעתידה לפתח את האפליקציה חייבים לחקור' את החברה בנוגע לרצונות שלה שמדגימות את מידת ההבנה שלהם באישיוז דחופים ובאופן בו החברה עובדת בפועל. אם זו לא בעיה, ראוי לשאול את הצוות אם ביכולתם לשלוח לכם רפליקה מסוימת של איך האפליקציה הסופית תיראה.

כיצד יכול בעל חברה להיות סמוך ובטוח שהיישומון שהזמין לא ייבלע בתוך הכמות האדירה של היישומים שקיימים עכשיו?

הדבר הקריטי ביותר להבין זה שחובתו של היישומון להיות שימושי ומעודכן ללקוחות. הדרך להיות רגועים שהיישומון ששילמנו עליו לא יטבע בכמות העצומה של האפליקציות המתחרות היא להיות בטוחים שהוא מביא יתרון משמעותי למי שבחר להוריד אותו באופן תמידי. בסיטואציה בה הצרכן מייחס ליישומון מעמד של דבר שמקל לו על החיים, תהיה בטוח שהוא יחזור וישתמש בה.

מה המחירון עבור לרכוש יישומון לאנדרואיד ולאייפון עבור ארגון זעיר ?באור יהודה

הסבר בעייתי לקושייה מסובכת. התעריפים עבור פיתוחי אפליקציה משתנות ומה שמשפיע מאוד על המחירים זה סוג ואופי האפליקציה. הכנת יישומון שאינו בעייתי כ"כ אצל עסקים רציניים יתומחר בערך בין 7,000 שקלים עד 18,000 שקלים יישומונים מורכבות יותר בהשוואה, יהיו בעלי תעריף גבוה וזה יעלה לכם יותר מזומנים. עסק רציני ועם ותק יכול בדרך כלל להשיב לכם מחיר כמעט סופי לאחר מפגש קצר יחסית. מחירון הכנת היישומון לעסק משקפת נאמנה את שהוא כן מספק מענה עבור אתגר המותי בחברה.

שאלה: התאמת האפליקציה למערכות רבות (כמו iOS, Android) זה במילים אחרות לשלם סכומים גבוהים יותר?

Long story short: התשובה חיובית רוב הזמן. במקרה ואכן נחוץ לך שהיישומון יעבוד בסוגים רבים של מכשירים, כמו אייפון ו-Android, סביר להניח שהדבר הנכון לעשות יהיה לבקש יישומון רשת (ווב) ולא להזמין אחד מסוג נייטיב. שימוש במבנה ווב זו הדרך הישירה ביותר כדי שהיישומון יתפקד בכמות נרחבת של מכשירים: מחשב אישי, סמארטפון והרשימה עוד ארוכה; רק במקרה שהיישומון עוצב ונבנה דרך חברה רצינית, מן הסתם. אתם יכולים לקבל מושגים נוספים – מידע נוסף על השוני בין הפלטפורמות השונות במאמרים הבאים:

מה בדיוק הרווח הסופי, בערך, ברכישה של יישומון לאנדרואיד או לאייפון בשביל חברה זעירה?

קשה לענות על השאלה הזו בצורה חד משמעית, הדברים תלויים במה בדיוק היישומון עושה. בסיטואציה בה עלות פיתוח האפליקציה מכוסים באיזור 12 החודשים הראשונים מרגע ההשקה, זה כמעט תמיד רעיון טוב להשקיע בו. קל יחסית לעשות חישוב את היכולות של היישומון, לדוגמה אם הוא ממזער את הזמן הדרוש לגלוש ולבצע רכישות ב-15%, או להפחית שימוש לא יעיל במשאבים בעשרה אחוז כהדגמה. בבירור הרווחיות, ראוי להכניס לחישוב את כל הפעולות הקבועות שמהוות את ה"הפסדים" של החברה, באופן ישיר ועקיף, שהיישומון מתכוון באור יהודה להקטין.

אנחנו בשלב ההשקה של היישומון, כיצד חובה לרוכש השירות לעשות שיווק למשתמשים עתיידים ונוכחיים?

השיטה הכי טובה להוצאת יישומון לשוק זה על-ידי דף ברשת. במקרה והשיח הוא על יישומי נייטיב, אשר אתם יכולים להטמיע בטלפון אצל ארכיון היישומים אשר בלעדי למערכת ההפעלה (Google Play בתור דוגמה), נכון לבדוק טיפה את המילים הרלוונטיות במנועי חיפוש לפני העלאת האפליקציה לחנות. בנוסף, אפשר לעשות קידום ליישומון על-ידי שימוש ברשימת תפוצה, ולחלופין בעזרה של המחלקה לקידום ושיווק בחברה שלכם. תוך התחשבות בסגנון היישומון כדאי לתת את הדעת על עריכה וצילומים של סרטונים שיווקיים ולהעבירם אל אתרכם, בפייסבוק, ביוטיוב או בכל מקום אפשרי.

כל איזו תקופת זמן ראוי למזמין היישומון באור יהודה לבצע חידוש של היישומון שהזמינו?

בהתאם להסברים הקודמים, תשובתנו נעוצה במטרת היישומון שלכם. יצא וסיפוק מידע זה מטרתו העיקרית של היישומון, נצטרך לעדכן אותו באופן שוטף, אחרת חבל לטרוח ייצור יישומון כזה. יישומים עם מטרות אחרות נכון יהיה לערוך חידוש לפחות פעם בשנה. כדי להיות בסנכרון מושלם עם שינויי הגרסה של הטלפונים, עדכוני גרסה וכדומה, תוך מערכות הפעלה כמו iPhone וגלקסי,

האם אפליקציה מתאימה לחברות, לא משנה מה?

במידה והחברה לא מצליחה לשים פוקוס על אתגר במוצר שהיישומון מטרתו לטפל בו / בהם, ישלא למהר עם פיתוח יישומון. אמנם ישיבה עם צוות פיתוח של יישומים, זו אחת הדרכים לקלוט פתאום בעיות בשירות שלא ראינו בעבר.

נושאים שנכון יהיה למזמין היישומון לשקול כשחושבים על פיתוח אפליקציות

בזמננו אנו קיימות פונקציות ברשת שמסוגלות לגרום שיפור בצורה רצינית הרגלים שיש לעסק. הזמנות היא דוגמא מעניינת: לחברות הפצה מזעריות ישנן אופציות של להזמין באתר האינטרנט ששייך להם שיותר מדי פעמים אינן עובדות כלל בטלפון הסלולרי. כאן בדיוק יש הכרח ביישומון – להנגיש את האופציה לבצע רכישה זה אולי הגורם המשמעותי ביותר לפער אצל תאגידים. ד"א זה ההסבר לכמות אדירה של קונים ב-Amazon. האתר הפופולרי הפך את ה"דו-שיח" של הצרכנים איתו לדבר קל ופשוט נורא. זה עושה את העבודה ל-"Amazon"? אז זה מתאים גם לחברה קטנה. עיצוב, פיתוח והשקה של יישומון לבעלי תאגידים באור יהודה- להתייעצות עם מקצוענים, קביעת מפגש והצעת מחיר, צרו עימנו קשר עוד היום.