בניית אפליקציה באופקים

יצירת אפליקציות למקום עבודה בעיר אופקים וכל המידע ההכרחי

בניית יישומים לתאגידים לכל מטרה ועניין באופקים

הכנת אפליקציה לבתי עסק לכל מטרה ועניין: הצרכנות המאסיבית זה לא עניין בלעדי לתקופה זו, עם זאת, רשת האינטרנט אשר עשתה את חלקה הענק בסחר חופשי בין כל חלקי העולם כמעט, ודחפה את האנושות לרמה הטכנולוגית שאנחנו מכירים. ללא שום ספק הגדילה את הרגלי הקניות הבלתי פוסקות לאופקים מכובדים מאוד. היום המון בני-אדם מכל ארץ מזמינים עוד ועוד חפצים ושירותים ע"פ צורכיהם, וכל הפריטים שהם בדיוק צריכים במחירים הכי נוחים ברמות הכי אינדבידואליות. ע"י כך, עולם הסחר מגיב, והתגובה שלו בחיים לא מאחרת לבוא – גדלה הכמות של מנכ"לים מגיעים למסקנה שצריך לבנות אפליקציה לעסק שלהם. נותני שירות מתחילים להבין את הטוב אשר בפיתוח אפליקציה במטרה לספק חוויה טכנולוגית (ותדמית מתקדמת לעסק) מול הלקוח הקיים ו/או הפוטנציאלי. אבל, זה מעשה שכדאי שנעשה?

בעמוד זה ניתן מענה להשאלה שכולם שואלים: מה מתבקש עבור פיתוח אפליקציות לבתי עסק ומהי הדרך בה יישומון לסלולרי יכולה לתרום למוצר שלכם? מתן אפשרות לקליינטים שקיימים או אלו שעתידים להגיע יכולת תקשורתית מתקדמת מול בית העסק הופכת למנדטורי. כאשר "המוצר" והצוות נגיש מהטלפון של הקליינט וכאשר ההתקשרות נעשית באופן של התראות ס.מ.ס ואיחולים או עדכון רלוונטי בכל זמן מסוים, הוא בונה אמינות והוא יואר בניצוצות של קירבה ומשפחתיות , זה כמובן בניגוד להעסקים שהתחרו בו עד עתה.
ככל שללקוח יש את האופציה הפשוטה לבוא באינטראקציה, לפיכך יתפתח סטטוס התנועה הכספית של העסק. יישומים לבית העסק מסוגלים להגדיל את תכיפות וכמות הקליינטורה בגלל שלבצע רכישה נהיה קל כ"כ, לחזק את קביעות ההתקשרות עם הקליינט ולטפח מערכת יחסים אמיתית, באותה הזדמנות רצוי אף להעניק סיוע לקליינט שישתמש בצורה הטובה ביותר ב אופציות שיש בשירות שמוצע דרך הצגה של נתונים ענייניים על מסך המכשיר הנייד.

נקצר ונאמר: אפליקציה לעסק בלבד אבל זה נושא שולי. הכרחי להעמיד תחת זכוכית מגדלת את כל מטרות העסק לצד בונה האפליקצייה על-מנת שלא יהיו טעויות והיישומון יותאים לצרכיו ורצונותיו של הלקוח (ושל בעל העסק) ויהפוך את העסק לבולט ביותר בתחום לעומת המתחרים.

לאיזה נושאים חשוב מאוד לשים לב ב'הנדסת' אפליקציות?

חלק הארי של הפיתוח הוא הנגשה ונוחות ללקוח, כמו פתרון בעיה שיש בשירות. אפליקציות שביכולתן למצוא פתרון לקושי , זה יכול להיות להקל על הקונה לסיים את העניינים שלו בזמן קצר יותר, יעילות שימוש בשירות המוצע, שימור תכונות המוצר ולתת לעסק אימג' שאומרת 'קידמה' לעיני משתמשים שכבר אצלכם או אלה שעדיין לא, זאת עם טיפול בצורכי המשתמש באופן יעיל, כל אלה הוכיחו את עצמן כאפיק רווחי מאוד בהיבט ארוך טווח. מטרת החברה או התאגיד זה להיות בטוחים מה המטרה, ומה אמור לעשות היישומון, זאת על-פי הניסיון והמקצוענות, כל עסק בתחום שלו. להשגת התוצאות הכי ראויה, הכרחי שיהיה לנו מתכנת עם ותק רב שבעל אוזן קשבת לצורכי ורצונות בעל החברה. המפתחים מטרתם להפנות אליכם שאלות באיזו שיטה הינכם מנהלים את העסק נכון לעכשיו. המתכנתים צריכים להציג לחברה שאלות שנוגעות למטרותיה, והשאלות האלו בין היתר יכולות לתת לכם מושגים לגבי עד כמה אותם מפתחים מבינים בעניינים הרציניים ביותר שיש בחברה או בעסק. אם מתאפשר, ראוי לפנות אל המתכנתים בבקשה להציג בפניכם אב-טיפוס או לפחות דוגמה של היישומון ואיך הוא אמור להיראות.

מהי השיטה בה מובטח לבעלים של חברה שאותו יישומון לא יילך לאיבוד בין מליוני האפליקציות שמתפרסמים בכל עת?

החשוב מכל לזכור הוא שחובתו של היישומון להיות שימושי ומעודכן עבור הקונים. השיטה להיות סמוכים ובטוחים שהיישומון שלנו לא ייעלם בתוך ים היישומים שיוצאים בכל יום היא להיות בטוחים שהוא נותן יתרון רציני כלשהו ללקוח ובאופן לכל הפחות שבועי, וזה גם המינימום שבמינימום. אם הלקוח מתייחס ליישומון כאל תוכנה שהוא לא יכול להסתדר בלעדיה, ההמשך צפוי – הוא ישוב, ישתמש, וכמובן ירכוש.

מהי העלות של לבנות יישומון לאנדרואיד ולאייפון לעסק קטן באיזור אופקים?

מענה מסובך לקושייה שאין לה תשובה חד משמעית. המחירונים של לפתח אפליקציה משתנות ומה שכנראה הכי משפיע על העלויות זה מה עושה היישומון ועד כמה הנושא מורכב לפיתוח. פיתוח אפליקציה שאינו מורכב במיוחד עם עסק מוכר יעלה פלוס מינוס באיזור 10 אלף ₪ עד 19 אלף ₪. יישומים לא פשוטים כל-כך בהשוואה, יעלו יותר כסף. מפתחים בארגון עם שנים בתחום , לא צריך להיות לו קושי לספק לך הערכת מחיר בסיומו של מפגש באורך של בערך שעה וחצי. מחירון הכנת היישומון לחברתכם אמור משקפת נאמנה את שהוא כן מספק מענה עבור קושי מהותי בחברה.

לפתח יישומון שמתאים למכשירים שונים זה למעשה אומר לשלם כסף רב ממה שחשבנו?

לא נאריך במילים: כן, כמעט תמיד. בסיטואציה בה בהחלט חשוב לכם שהתוצר יפעל בהרבה מערכות, כמו אייפון, אנדרואיד או אפילו אחרות, סביר להניח שמה שעליכם לעשות זה לדרוש שיפתחו בשבילכם יישומון אינטרנט (Web application) ולא לבקש שיכינו לכם נייטיב. הגישה הזו מאפשרת לאפליקציה לעבוד בכל מערכת כמעט שיש לה מסך; רק בסיטואציה בה היישומון עוצב ונבנה ע"י צוות מנוסה, כאמור. לחצו כאן כדי ללמוד עוד הסברים בנושא השוני שקיים במכשירים השונים בדפים אלה:

כמה יוצאת התשואה הממוצעת בקניית פיתוח יישומון בשביל חברה קטנה?

זו שאלה שלא פשוט לענות עליה באופן חד משמעי, הדברים תלויים במה מטרת היישומון, מה הוא עושה. בסיטואציה בה מחירי הפיתוח של היישומון מוחזרים אל המשקיע בחצי שנה עד השנה שבאה מאז ההשקה, זהו צעד חכם ואנחנו ממליצים עליו בחום. קל יחסית לעשות בירור את היישומון, אם הוא ממזער את מספר הדקות שצריך לבצע רכישה ב-15%, ו/או לחתוך שימוש מיותר באמצעים ב-18 אחוזים לדוגמה. בבירור צורך בהזמנה, הכרחי לצרף לחישובים שלנו את הפעולות השוטפות שמהוות את תשלומים מצד החברה, בכל צורה שלא תהיה, שהיישומון אמור באופקים לגמד.

כאשר היישומון עומד, באיזו צורה הכרחי למזמין השירות לתת לה קידום למשתמשים הנוכחיים ואלו העתידיים?

אם אתם צריכים את השיטה הכי שימושית להשקת יישומון זה על-ידי דף ברשת. במידה ואנחנו מתעסקים ביישומון Native, אשר אפשר להתקין בדף היישומים שייעודי למערכת ההפעלה (בתור דומה זה יכול להיות App Store), חכם יהיה לבחון קלות את הביטויים השימושיים ביותר במנועי החיפוש בטרם זמן ההשקה של היישומון לחנות. כתוספת, ניתן לספר לאנשים על היישומון החדש ע"י לוח תפוצה, ולחלופין בעזרתם של מוקד התפוצה והפרסום בחברה. תוך מחשבה על הסגנון של היישומון ראוי לשקול עריכה וצילומים של סרטונים שיווקיים ולהכניס אותם אל אתרכם, YouTube, Facebook וכו'.

כל כמה זמן הכרחי בערך באיזור אופקים לעדכן את האפליקציה שלהם?

אפילו פה, נוכל לענות רק מתוך הבנה של מטרת היישומון שלכם. בסיטואציה בה היישומון סובב מידע, נאלץ לעדכן אותו באופן קבוע, אחרת חבל לטרוח בנייה של יישומון כזה. מינים שונים של יישומים רצוי לבצע חידוש בערך אחת לשנה. כדי שהיישומון יתפקד כראוי למרות כל עדכוני הפלטפורמות השונות כiOS ואנדרואיד,

האם אפליקציה חובה לכל בית עסק?

במקרה והעסק כושל לשים אצבע על קושי בחברה שמטרת היישומון היא לטפל בו / בהם, נכון יהיהלהניח כרגע לרעיון של יישומון. אולם שיח כן אצל צוות פיתוח של יישומים, זו אחת הדרכים למצוא בעיות בחברה שלא ראינו קודם.

נושאים אשר חכם יהיה לבעלים של החברה להגות בהם כאשר מדברים על לפתח יישומון

אל תשכחו כי יש אופציות ברשת ואיתן נוכל לשפר באופן רציני הרגלי עבודה שליליים שקיימים בחברה. למשל כל הנושא של להזמין. לחברות הפצה קטנות ישנה אופציה בדרך-כלל של להזמין בדף הרשת שהם מנהלים שהמון פעמים אינן מתפקדות בכלל בדפדפן הסטנדרטי של הנייד. למעשה פה יש צורך בהיישומון לסמארטפון – שדרוג האופציות להזמין יש ביכולתו להיות מה שיגרום לפער הגדול בין חברות. זו אגב הסיבה להזמנות רבות באמזון – האתר הפופולרי הפך את ה'דיבור' של הקונים איתו לדבר קל ופשוט נורא. לאתר "אמאזון" זה מתאים? זה טוב גם לעסקים הקטנים. לפתח יישומון לארגונים באופקים – ליעוץ מקצועי, מפגש והצעה לעלות, צרו עימנו קשר עוד היום.